Junibebisar 2016
vad härligt!!
Skönt för dig att allt ser bra ut :)
vad härligt!!
Skönt för dig att allt ser bra ut :)
Vad är Myom? Skönt att det såg bra ut i övrigt! Vilken vecka är du i?
Okej! Vår läkare är lite fumlig så jag blev inte klokare eller lugnare av att komma dit.. Skönt att hjärtat slog iaf, men blir ju rädd där man ser och hör att man fått ett myom. Vet ingen storlek eller någonting, utan den låg liksom så att livmodern såg mer tillplattad ut.. Hoppas att det inte skadar lillen därinne..
Idag känns hoppet stort att de inte är ma på g. Hungrig o framförallt på kött! Svulla nyss 1 kg ribbs! Molverk och kliande tuttar, hoppas bebis lever o växte till av allt protein jag nyss bjöd på;)
Vart hittar jag fb-gruppen? Tycker denna sida är så rörig och man får backa massa för hänga med??
Jag har ju varit frånvarande en vecka pga av oro och det är jättekul att höra att det har börjat vända. Tyvärr får jag nog kliva ur tråden för gott,jag var på VUL idag och istället för att vara i v 8 som jag trodde syntes bara en fosterhinna och ett litet foster utan hjärtaktivitet i v 6.
Förmodligen har det stannat av ;( Om det mot förmodan visar något annat om en vecka kommer jag tillbaka. Lycka till nu!
Då var det min tur att bli orolig.. Igår kväll fick jag rosa/aprikosfärgade flytningar. Inte speciellt mycket, men ändå.. Man blir ju så rädd! Någon som också haft det? Idag har det varit ytterst lite i trosan.. Ingenting när jag torkat mig!
Inheaven ,detta var första VUL för att fastställa hur långt jag har gått.
Enligt sista mensen borde jag bara i vecka 8 men enligt läkaren kan jag Max vara i början av vecka 6 då man bara såg en fostersäck och ett litet foster.
Känns konstigt att jag skulle vara i vecka 6 då jag testade positivt för nästan 3 veckor sen... Tror tyvärr att det har stannat av.
Har en uppföljning nästa onsdag.
Hur gick det för dig? Eller är du i den graviditeten nu? Vilken vecka är du i?
Tyvärr får jag lämna er här och önska er alla lycka till med era små :)