Inlägg från: annieh897 |Visa alla inlägg
  • annieh897

Junibebisar 2016

Jag är i vecka 15 (16 imorgon) och jag önskar att jag fick uppleva spökveckor... Mår fortfarande illa och spyr några ggr i veckan. Igårkväll åt jag dock kvällsmat som stannade kvar i magen utan ökat illamående för första gången på åtta veckor!!

• annieh897

Nån mer som fortfarande är yr?Jag är svimfärdig större delen av dagen, kommer knappt upp ur soffan och har sån hjärtklappning.

• annieh897

Vecka 17 imorgon för mig. Mår fortfarande illa, även om det inte är lika katastrofalt som för ett par veckor sen. Magen har börjat puta mycket mer senaste veckan!

• annieh897
    HeIena skrev 2015-12-31 08:36:32 följande:

Finns det fler än jag som varit sjuk nästan hela graviditeten? 

Mitt immunförsvar har verkligen störtdykt.

Är i v18 nu och innan v14 så var jag illamående och dålig och de senaste 4 veckorna så har jag varit rejält sjuk med feber och hosta. Har just nu bronkit. :( Ska till läkaren strax så ska dom försöka hjälpa mig, men antibiotika ger dom helst inte till gravida så vi får väl se hur det blir. 

Grattis till er som är pigga och krya =) 

Jag mår inte heller bra. Har haft huvudvärk pga jobbiga bihålor nästan varje dag i två månader. Alvedon hjälper ingenting. Illamåendet har inte gått över heller. Är i v 18.
  • annieh897

Vi är bjudna på fest ikväll. Skulle vilja gå en stund (åtminstone innan alla hinner bli tvärfulla) men vet inte om jag orkar. Känns som att det här kan bli första året jag missar tolvslaget på sisådär tjugo år! Ska ni andra fira nåt ikväll eller blir det lugnt för er?

• annieh897

Jag tycker att jag dricker mycket under dagen, ändå är jag så väldigt törstig varje kväll och även på nätterna. Underlättar inte direkt för kissnödigheten, hinner knappt lägga mig innan jag måste gå på toa igen.

• annieh897
    Elenius skrev 2016-01-02 13:20:26 följande:

Någon mer som är arbetslös?

Jag ska börja en visstidsanställning januari till juni på 50% och söka jobb på 50%. Lagom till att bebisen föds blir jag helt arbetslös.
  • annieh897

12 jan är det dags för oss, längtar och är lite nervös! Så nyfiken på om det är en kille eller tjej också :)

• annieh897

Trött när jag går och lägger mig, men somnar inte ändå. Bara ligger och snurrar. Har varit så i flera veckor. Sen så vaknar jag varje natt vid femtiden och har jättesvårt att somna om. Tröttsamt!

Svar på tråden Junibebisar 2016