Junibebisar 2016
Jag fick hjärtklappning de första dagarna med lergigan comp, men jag är inte så van vid koffein så det var kanske det som var problemet. :)
Usch vad ledsen jag är. Man ska tydligen håll tyst annars får man en hel tråd på sig hur vidrig man är när man aldrig menade något illa utan mer mer ville berätta om min tråkiga erfarenhet så får ni ingen hjälp råd av mig så är det för att jag inte vågar och orkar ta mer skit nu och bli anklagad för än det ena och än det andra och påstås bråka i alla trådar. Suck hur kan man anklga mig för något sånt undgår mitt förstånd för det gör jag verkligen inte.
Här fick man ju ingen förståelse. Varför sprider du falska anklagelser om mig 2013 Januari?
Hur gamla är ni som ska göra KUB? Jag ville göra det först men sen läste jag att man måste vara beredd på svaret och vad man ska göra med det. Jag hade aldrig vågat gå vidare med FVP dessutom och ta risken att få missfall/vill inte ha en lång nål i magen :/. Jag är snart 32. Hade varit lättare med NIPT men det kostar skjortan....
Orkade med en kort promenad idag. Inser att jag behöver införskaffa nya vinterkläder - täckbyxorna går knappt över rumpan och jackan blir för liten så fort magen börjar växa litegrann. Är jättefrusen av mig så måste ha en jacka jag kan stänga ordentligt.