Inlägg från: princess77 |Visa alla inlägg
  • princess77

Junibebisar 2016

6+1 idag.... Önskar att tiden kunde gå lite snabbare! Vill gå i ide och vakna i slutet av november :)

• princess77

Majpan,här är en till som mår illa men som salt funkar på :) jag har nötter,salta pastiller och smörgåsrån uppbunkrat på kontoret och i handväskan!

• princess77

Oj,skall ni vänta till jul med att berätta?!
    Jag hade tänkt att berätta i vecka 12 i slutet av november :) Väntar andra barnet och tycker redan att jag är svullen i vecka 7.
    Mina två bästa vänner vet redan annars har jag lyckats vara tyst.

• princess77

Majpan,det gjorde du rätt i ifall du inte mår bra. Jag fick sådana yrselattacker förra veckan att jag var varit hemma i 4 dagar. Skall prova och gå tillbaka till jobbet imorgon och resten av veckan.

• princess77

Ja konstig uträkningen på BF? Min sista mens var 31 aug och jag är beräknad 11 juni och är i 6+1 idag.. Låter bättre med vecka 8 men det kan inte stämma..

• princess77

Första besöket hos BM idag :)
    En liten bit på vägen, 6+2 idag.
    Hälsosamtal och bokning av inskrivning och kub test. Spännande!

• princess77

Inheaven,jag har en cykellängd på ca 34 dagar. Ibland mer och ibland mindre. Jag kan vara på allt mellan 6+0- 7+0 ;)
    Får se vad UL nästa vecka visar..

• princess77

Nu har jag varit hos BM för första gången (denna gången) Eftersom min mens är så oregelbunden kan jag vara allt mellan 6+0-7+5 enligt henne så nu har jag fått tid för VUL nästa vecka den 28 oktober. Längtar!! Kanske blir mer verkligt då!

• princess77

Tyvärr är det sällan du får ett VUL i vecka 6 om man blöder. Det enda man kan göra och avvakta. Är det ett missfall får man ont och man börjar blöda ordentligt.
    Man kan även blöda i början av graviditeten utan att det är nån fara. Håller tummarna för att det slutar!

Svar på tråden Junibebisar 2016