Junibebisar 2016
6+1 idag.... Önskar att tiden kunde gå lite snabbare! Vill gå i ide och vakna i slutet av november :)
6+1 idag.... Önskar att tiden kunde gå lite snabbare! Vill gå i ide och vakna i slutet av november :)
Majpan,här är en till som mår illa men som salt funkar på :) jag har nötter,salta pastiller och smörgåsrån uppbunkrat på kontoret och i handväskan!
Nötter är rätt gott också! Det mumsar jag på hemma på kvällen :)
Oj,skall ni vänta till jul med att berätta?!
Jag hade tänkt att berätta i vecka 12 i slutet av november :) Väntar andra barnet och tycker redan att jag är svullen i vecka 7.
Mina två bästa vänner vet redan annars har jag lyckats vara tyst.
Majpan,det gjorde du rätt i ifall du inte mår bra. Jag fick sådana yrselattacker förra veckan att jag var varit hemma i 4 dagar. Skall prova och gå tillbaka till jobbet imorgon och resten av veckan.
Ja konstig uträkningen på BF? Min sista mens var 31 aug och jag är beräknad 11 juni och är i 6+1 idag.. Låter bättre med vecka 8 men det kan inte stämma..
Första besöket hos BM idag :)
En liten bit på vägen, 6+2 idag.
Hälsosamtal och bokning av inskrivning och kub test. Spännande!
Inheaven,jag har en cykellängd på ca 34 dagar. Ibland mer och ibland mindre. Jag kan vara på allt mellan 6+0- 7+0 ;)
Får se vad UL nästa vecka visar..
Nu har jag varit hos BM för första gången (denna gången) Eftersom min mens är så oregelbunden kan jag vara allt mellan 6+0-7+5 enligt henne så nu har jag fått tid för VUL nästa vecka den 28 oktober. Längtar!! Kanske blir mer verkligt då!
Tyvärr är det sällan du får ett VUL i vecka 6 om man blöder. Det enda man kan göra och avvakta. Är det ett missfall får man ont och man börjar blöda ordentligt.
Man kan även blöda i början av graviditeten utan att det är nån fara. Håller tummarna för att det slutar!