Junibebisar 2016
Jag måste fråga er andra om kissnödigheten. Vi är väl många som kissar mer, men känner ni med att man kan känna sig kissnödig men sen kommer det bara några droppar?
Jag måste fråga er andra om kissnödigheten. Vi är väl många som kissar mer, men känner ni med att man kan känna sig kissnödig men sen kommer det bara några droppar?
Vecka sju idag. Värsta illamåendet hittills.
Rädd att spy om jag äter.
Nån som testat Postafen eller liknande? Blir man jättetrött av det?
Beklagar, Tudelu! Vad tråkigt :(
Hej!
Jag är väl konstig men jag ser nästan fram emot att få fler gravidbesvär, då kanske jag äntligen fattar på riktigt att det växer ett litet frö i mig :P
Nån mer som är yr, skakig och har hjärtklappning?
Jag berättade för chefen igår eftersom jag inte mår så bra. Imorse kom han in i mitt rum och frågade hur jag mådde, och tipsade om att hans sambo använde åksjukeband mot illamående. Det var lite rart av honom tycker jag :)
Inatt sov jag elva timmar. Nu har jag legat i soffan och sovit/dåsat i snart två timmar. Jag är så fruktansvärt trött!
Oh fy tusan så skönt! Jag har inte sovit en hel natt på snart ett år... Inatt tror jag lilleman (7 månader) vaknat säkert 10 ggr. Ätit 3 flaskor... Vet inte om jag börjat märka av graviditetströttheten, är ju som en levande zombie redan utan alla extra hormoner så ;)
Nån som testat ingefära mot illamående? Är det bäst att köpa färsk ingefära och koka den, eller hur gör man?