Inlägg från: annieh897 |Visa alla inlägg
  • annieh897

Junibebisar 2016

Har ni bestämt om ni ska ta reda på kön än? Vi kommer troligtvis göra det. Är så nyfiken!

• annieh897

Jaha, nu sitter jag på en pall i badrummet och väntar på den dagliga kvällsspyan. Kan det inte bara ge sig med illamåendet snart, har inte kunnat leva normalt på en månad!

• annieh897

Hade tänkt att vänta några veckor med att börja köpa bebiskläder men kände att jag behövde muntra upp mig själv litegrann så jag skickade iväg en beställning alldeles nyss :) Det finns så mycket fint men försöker tänka praktiskt i första hand.

• annieh897

Idag var det frukosten som kom på retur för första gången, istället för kvällsmaten... Vet inte om det är nån förbättring. Dessutom har magen spårat ur helt sen jag började ta multivitamintabletter som innehåller järn. De innehåller bara 15 mg järn och vanliga tabletter som BM vill att jag ska börja med snart eftersom jag har dåliga värden innehåller 100 mg. Har sagt till BM att jag vägrar ta tabletter för magen blir katastrof varje gång. Trodde att jag skulle klara så låg dos som 15 mg men det var visst för mycket det också... /dagens gnällinlägg

Har någon här fått järn i form av injektioner någon gång?

• annieh897
    En del av oss skrev 2015-11-17 17:33:16 följande:

Jag har fått det dyrt en liten ampull 600 kr och det behövs 3-5 st och det får man gå till vårdcentralen med sin ampull och få det.

Åh jösses det var dyrt!
  • annieh897

Jag har aldrig vaccinerat mig mot influensan, har aldrig ens övervägt det tidigare, men nu tror jag att jag ska göra det.

• annieh897
    Jensan911 skrev 2015-11-19 21:36:19 följande:

Tog inte min lergigan så tidigt som jag brukar, började dagen med en spya... Glömde ta den tredje i eftermiddags, avslutade dagen med en spya....

Fy för illamående!

Jag ska testa Lergigan mite nu (har testat lergigan comp förut som jag inte tålde). En timme efter första tabletten spydde jag upp allt. Ingen lovande start...
  • annieh897
    En del av oss skrev 2015-11-19 21:07:25 följande:

Är ni oroliga för terrorattentat i Svergie? Hörde nu att dom gripit den där dåren Jalid som planerat terrorattentat i Svergie.

Är så rädd att det ska smälla i julrusningen eller på T-banan men samtidigt vill jag inte vara rädd, men världen är ju så sjuk.

Ja, visst är det obehagligt. Känns som en tidsfråga innan nåt händer. Det kommer liksom närmare hela tiden.
  • annieh897

Dagens lunch: plättar med massa hallonsylt och jordgubbssaft. Det enda som går ner förutom glass och yoghurt. Känns som att jag inte varit ordentligt mätt på en månad.

Svar på tråden Junibebisar 2016