Junibebisar 2016
Såå irriterande.. jag är spruträdd och var på vårdcentralen i måndags o de tog blod från fingret inför KUB. Nu fick jag brev att det måste tas om pga det var för lite blod.
Tog ni blodprov i fingret eller armen inför KUB?
Såå irriterande.. jag är spruträdd och var på vårdcentralen i måndags o de tog blod från fingret inför KUB. Nu fick jag brev att det måste tas om pga det var för lite blod.
Tog ni blodprov i fingret eller armen inför KUB?
Ni som hört hjärtljuden med angelsound vilken vecka är ni i? Ska man använda sådan gel på magen och var köper man det någonstans? För den lilla tuben gel räcker ju inte så länge.
Åh just set ja! Hörlurarna som hänger med är riktigt dåliga så jag har använt mina hörlurar till mobilen. Jättestor skillnad på ljudkvalitén!
Jag har länge längtat efter barn, men kaggar inte funderat och tänkt ett dugg på barnvagnar och diverse barngrejer så jag har NOLL KOLL! Det enda jag vet är att vi vill ha en barnvagn som man kan koppla bilstolen till och från i början. Vore bra om det fanns så man kan byta till liggdel också och variera, någon som vet någon sån vagn?
Tror ni man kan se på "könsnubben" på UL vad könet är? Samt hjärtslagen?
Vecka 18 idag! :) vi har varit och klämt och känt lite på barnvagn och fått mycket förklarat för oss. Har som sagt haft noll koll då det gäller sånt där. Det lutar åt en brio smile sittvagn med liggdel samt bilbarnstol som passar chassit.
Vi hade RUL idag och allt såg bra ut :) vi hade bestämt oss för att inte ta reda på kön men det gick inte att missa då vår son glatt vissa upp sig ????
Så vår dotter på 3 år ska få en lillebror ??
Blev flyttad 2 dagar, så istället för BF 5/6 så är det nu 3/6 :) v19+5 idag.