Junibebisar 2016
Vilka va det som va i v7? Frågade förut om svullen mage. Min är verkligen stor.. efter ett antal missfall blir man väl paranoid..
Kanske skumt att tänka men oroar mig fr allt.. skönt att höra hur andra i v. 7 har det
Vilka va det som va i v7? Frågade förut om svullen mage. Min är verkligen stor.. efter ett antal missfall blir man väl paranoid..
Kanske skumt att tänka men oroar mig fr allt.. skönt att höra hur andra i v. 7 har det
Va skönt att höra att vi är fler med mage redan. :) vi ska på fest på lördag där det dricks en del. Vi håller på med jänkare så mn kan ha turen att va nykter för att köra;) bara att jag är skit trött med så jag orkar inte köra en stor cheva i mörkret:( så mannen får va nykter med.. så trist med samhället att man faktiskt inte kan va nykter utan att folk tänker att något är fel..
Folk kommer fråga.. jaha är du med barn.. ska man ljuga då.. för att sen berätta v.12..
Magen kan jag stoppa in under stora tröjor.. hur gör ni om folk frågar?
Fast man ska ju inte behöva vara hemma för att man inte dricker. Tror jag ska säga, fast jag har ingen lust att dricka. Pallar iteva bakis den här mörka tiden.. är trött som det är. Så kan man ju säga typ, måste man alltid dricka?
Här är bild på de testen jag tog imorse!
Fast det där är normala plus. Rfsu är ganska svaga.
här är stegring av mina. Sista tagen v.6
Tack!! <3 Känner mig ganska mycket lugnare nu..
Jag fick ju trots allt ett klart och tydligt gravid i testrutan på CB-testet..
Skrapades i augusti och har haft en mens imellan så jag har nog lite svårt att tro att detta är sant!
Tack återigen!
Asså jag är hungrig HUNGRIG!! Idag är inte kul..
Nån som har bra nyttiga recept för preggofetton?
Vill proppa i mig choklad.. skulle vilja ta en aladin låda smälta ned o tycka över grädde.. fy fan..finns det nån typ av nyttig choklad som man kan göra? Typ kladfkaka på grus, bark o gräs?
Hahaha!! Jag känner precis samma!!
åh gud ja dör så roligt!!!! kanske toppa bark-kladdkakan med lite grädde?