Inlägg från: frestelsen |Visa alla inlägg
  • frestelsen

Junibebisar 2016

Men oro är väl en del av början på en graviditet.. tror det är de första mamma instinkt man får. Är ju även en del som fått mf i tråden. Jag pratar allt från mf till gravtest o mat. Men just nu har jag inte problemet med bajs eller vill lägga upp en fläskig v.8 mage (troligt mer flebb är bebis) jag tycker om att läsa verkligheten av en graviditet dvs mf oro fram till v 12, kub oro, förlossningen osv..

Bara mina tankar ps chockadpudding lite nyttigare variant pro-pudding eller vad den nu heter finns på ica! Yuuumm

• frestelsen

Gubben va klant o skulle hoppa ned i sängen igår och lyckades köra sin tyngd och armbåge i min mage. Haft ont och åkte in (ingen blödning) men jag hade min sista mens 5 sep och räknade mig i v. 7+2 idag. Men vi såg inget hjärta.. o lillen va liten. Han sa att jag va i v 6+0 eller att det stannat:(

Ska tillbaka om en vecka o se om de vuxit något.

Jobbigt att inte veta just nu

• frestelsen
    Moneal skrev 2015-10-25 20:23:47 följande:

Usch jag lider med dig!!

kan du ha haft senare äl?

sitter lite i samma sits tyvär, får vänta i 3 veckor på nytt ul så 4 nov ska jag dit igen.

Vi får hålla tummarna för varandra, det ser säkert bra ut ska du se <3

Om jag räknar med en ev 30 dagars cykel som jag brukar ha borde befruktning vart 21 sep är det äl då? Fick plus på digitalt 2a okt. först ett digital inte gravid sen på em fick jag gravid 1-2. Testen har ökat o är starka. Fick gravid 2-3 nån vecka senare. Kanske stämmer.

Ja vi hoppas med varandra nu!!
  • frestelsen
    Inheaven skrev 2015-10-25 20:27:43 följande:

Men åh :(

Hoppas du bara hade din äl lite senare.

Kramar om

Tack. <3
  • frestelsen
    Moneal skrev 2015-10-25 21:16:55 följande:

Ja befruktningen är äl, så äl 21:a och så kan ägget leva 24 timmar ca innan det vandrar vidare och vandringen kan ta upp till 10 dagar har jag för mig, i så fall stämmer det ju med ditt digitala :)

Jag brukar ha en cykel på ca 33 dagar denna gången hade jag helt plötsligt en på 43.dagar så min sista mens stämmer inte alls.

Hopas det är så för oss båda att cykeln bara är lite oregelbunden :)

Jag hoppet finns föe jag har ju ingen blödning iaf. Bad maken köpa ett digitalt o se om det står 3+ idag. Men de spelar väl ingen roll kanske. Hormonet är väl rätt högt även om lillen inte klara sig:(
  • frestelsen
    Moneal skrev 2015-10-26 08:06:43 följande:

jag gjorde så just för att försäkra mig om att i ala fall hcg ökar men är det ett ma så gör det ju de i alla fall. <3

Ok, ma är när barnet dött?
  • frestelsen
    Ankissen skrev 2015-10-26 08:25:26 följande:

Tänk på att testa på morgonurin i så fall, om du kör ett cb digital. Jag fick 2-3 på eftermiddagsurin och deppade ihop. Morgonen efter fick jag 3+ på morgonurinen. 

Håller tummarna!

Ja får göra det. När jag fick mf sist så försvann hcg med blödningen o va neg bara någon dag senare. Men hoppet finns att de så inget hjärta för det är tidigt än. Är väl normalt att man inte ser om jag bara är v6+0 som läkaren tror.
  • frestelsen

Har iaf ökat som det ska. Mannen köpte ett test som jag tog nyss. Hoppas jag att se ett tickande hjärta om 2 veckor

• frestelsen
    Wielkip skrev 2015-10-26 17:12:22 följande:

Min tur att blöda, har aldrig haft minsta blödning under någon graviditet så det är inget normalt för mig. Är med andra ord rätt så kört :/ 7+6 idag...

Nej, säger som fler. Man kan blöda, men åk in o kolla <3
  • frestelsen
    Wielkip skrev 2015-10-26 22:34:14 följande:

Kom aldrig någon läkare så gav upp och åkte hem.

Sös?
Svar på tråden Junibebisar 2016