Junibebisar 2016
Har börjat få ljusbruna flytningar igen... Har fortfarande kvar mensvärk/växtvärken men i princip inga andra symtom! Någon mer med brunaflytningar? Kram
Har börjat få ljusbruna flytningar igen... Har fortfarande kvar mensvärk/växtvärken men i princip inga andra symtom! Någon mer med brunaflytningar? Kram
Fick en tid för VUL den 11/11 hos mvc, gu vad nervös jag blev plötsligt! Kommer vara i vecka 8 då.
Fortfarande knappt några symtom nu i vecka 7..
Vad kul, vi har vul samma dag! Kommer också att vara i v 8 då. Är 6+2 idag :)
Jag är så nervös den här graviditeten! Fattar inte varför men har så svårt att tro att det ska gå bra... var inte alls så här förr gången. Hoppas det går över snart så jag kan njuta :)
Ikväll dricker vi bubbel och firar ett stipendium!
(0,0% ifall någon skulle tro annat)
Jättegott! Skulle jag kunna tipsa om ifall någon är intresserad :)
Hoppas alla får en fin helg!
Bruna flytningar igen, hur ska detta gå!
Hur mår ni allihopa? :)
Tycker det är kul att få en liten koll på hur läget är med er här inne :) verkar ändå vara helt okej? Haha. Jag har börjat må illa, men nästan bara på kvällarna. Har lite ömma bröst och molvärk! De bruna flytningarna är inte kvar utan är mer ljusa och ska på vul imorgon. Är så himla nervös! Är i vecka 7+2 :)
Var på Vul idag, efter en låg tystnad och glasögon påtagning av läkaren.. (här trodde jag att det var kört) så säger hon att det är ett litet liv där inne med ett hjärta som slår. Allt ser bra ut och jag är i 7+1 bara två dagar efter det vi trodde, så otroligt skönt! En lättnad :) nu kör vi jag och mitt lilla knytt.
Vad betyder VUL? UL vet jag är ultraljud men vad står "v" för? :P