• Elenius

Junibebisar 2016

Oj nu blev bilden sne, vet inte varför!

• Elenius

Går in i vecka 12 imorgon kan fortfarande ha mina vanliga byxor och Bh :( är det vanligt!

• Elenius

Är i vecka 13, men min mage är fortfarande bara fettig och fladdrig, har även försökt känna något som kan vara livmodern, är det något fel om jag inte känner det? :(

• Elenius

Jag är i v 12+2 och var Rul 1/2 :(! Hundra år kvar, var på ul för två veckor sedan..

Har fortfarande något som känns som växtvärk/molvärk ont nere i magen på sidorna, kan det vara så eller är något fel?

• Elenius
    SabaGbg skrev 2015-12-18 08:25:37 följande:

Vilken vecka är du i?

Jag är i vecka 12+3...

Har haft en konstig känsla att något är fel, vet att de är vanligt stt symptomen minskar den här veckan, men det är ändå så himla otäckt :( är extra nojig pga ett MA i augusti.
  • Elenius

Nå jag kan nog inte det, och de tar väl inte in mig om jag inte blöder mycket! Har inte varit något sedan det där i morse, men jag var som växtvärk :(

• Elenius

Har inte varit något mer brunt eller något blod alls på hela dagen, men det skrämmer mig att alla symptom är borta eller väldigt svaga!

Är i Örebro och verkar inte finna någonstans jag kan få hjälp :( allt jag vill är att se eller höra att de fortfarande lever!!!

Svar på tråden Junibebisar 2016