Junibebisar 2016
Fick panik idag trodde att jaha nu kom missfallet, såg ut som en stor blodfläck på trosorna och jag kände hur det rann. Kände bara jag visste det kände ingenting för jag är så van...Går in på toa och kan pusta ut mega flytning genomskinlig som ser röd ut med rosa trosor på. Så nu aldrig mer rosa trosor nu fram till v.13 iaf och dessa jädra skrämmande mega flytningar vad är detta? Har ni så?
Jag får också att det rinner till ibland. Får panik och springer på toa. Ibland genomskinliga och ibland vita, oftast vita.
Fortfarande symtomfri men tröttheten. Vet inte om denna trötthet är orsakad av enbart progesteronet, årstiden eller graviditeten. Den är verkligen fruktansvärd. Orkar inte med vardagslivet knappt. Hur länge skall detta vara? Tycker det är riktigt tråkig fas som man bara står och stampar på samma fläck syns inget känns inget märker inte av att jag är gravid. Det är så skrämmande, känns som jag kommer få MA besked den 19 nov som jag ställer in mig på det eftersom jag aldrig sett något i min mage med ett hjärta som slår förr.