Junibebisar 2016
[quote=76054734][quote-nick]tofslan skrev 2015-11-28 08:34:27 följande:[/quote-nick]
Godmorgon! Ja precis så har jag med, det är så konstigt vad som händer med dygnsrytmen som gravid.
Jag är Löjligt trött på kvällarna (somnade SITTANDE kl.22:00 igår, haha) och sen vaknar jag och är pigg tidigt på morgnarna. Inte den festligaste dygnsrytmen. :) Men jag är glad att hålla mig vaken till 22, för några veckor sen somnade jag oftast 20 och allra senast 21 varje kväll..
Jag har ju en treåring också så de senaste veckorna har bestått av att jag har somnat vid nattningen. Och då blir det ju inte mycket egentid eller för den delen tid att fixa saker som betala räkningar och städa. Så att nu orka vara vaken till 22 känns som ett framsteg. Jag sover även lite längre på morgnarna nu vilket är skönt, det är så värdelöst att vakna vid fem.
[/
Ja man är ju inte så väldans social direkt slocknar vid 17 i soffan vaknar upp vid 19 lägger mig för natten all mellan 20-23. Fastande dock i en bok igår om EC elimination communicationså somnade inte förrän vid mudnat och när det hände senast vet jag inte.
Jo vakna 5 sjukskriven är ingen höjdare och idag blir det ingen vila ska med sambon på Fit for life festivalen stor fitnessmässa