MrsLovisa skrev 2016-02-10 13:42:37 följande:
Ah ja men då är det nog lättare Vi är mer på stadiet att vi inte för allt länge sen fått vår son att sova i sin spjälsäng :-P så vi får nog avvakta ett tag.
Ja jag har jobbat sedan nyår och det var jobbigt speciellt när jag kom hem och min son ville inte veta av mig, då grät jag! Nu går det bättre, han är så otroligt glad när man kommer hem men man missar saker som har lär sig sock är min man jättesnäll som skickar massvis med videos och bilder när jag jobbar
Btw är det bara jag men vår Bugaboo Donkey känns lite ranglig? Vi vill inte sälja vår Brio Smile för den känns bättre, synd att den inte finns som syskonvagn.
Minns inte om du skrev men vet du kön på nya bebisen? Vi ville först inte veta men när vi fick frågan på rul så backade vi haha! Dock ville inte den lill* visa sig så det är nog meningen att vi knte ska veta, precis samma som med vår son
Ja, han samsover mest med oss också så vi får helt enkelt se hur det blir med egen säng i eget rum. Men förhoppningsvis innan sommaren så slipper han vakna när lillasyster vaknar om natten :)
Med sonen visste vi inte då han inte ville visa (sambon ville jättegärna veta, för mig kvittade det så vi försökte då iaf). Den här gången sa vi att om de ser får de gärna berätta, och det visade sig då vara en flicka :)
Jag har inte testkört donkyn nå, den åkte direkt in i förrådet... Jag tycker brio smile är jätteranglig, har bara haft den som "bil-vagn" för jag kunde spänna fast babyskyddet i den o den tog mindre plats (alltså haft den när jag gått i affärer osv). Bor ju i norrbotten och den går verkligen inte att köra i snö... Vi är i thailand just nu och har med den hit, funkar helt okej som resevagn då den är så pass smidig men det är ju ingen vagn man vill dra några längre sträckor i sanden... Vi ska nog också sälja den då vi kmr hem, läste att man med hjälp av dubbla adaptrar även kunde fästa babyskyddet vi har på donkyn.
Det känns rätt skönt att det bara är knappt 8 veckor som jag ska jobba, mjukstart typ. Hade inte kunnat sätta han på dagis och jobba heltid närmsta tiden, och nu får han ju lite kvalitetstid med sin pappa. Hur länge har du tänkt jobba?