Junibebisar 2016
Här har jag börjat vakna av lätt molvärk på småtimmarna, som sen går över och försvinner tills nästa natt. Får hoppas att kroppen förbereder något och inte bara irriterar mig. Inga andra känningar just nu. Tre veckor kvar till bf.
Här har jag börjat vakna av lätt molvärk på småtimmarna, som sen går över och försvinner tills nästa natt. Får hoppas att kroppen förbereder något och inte bara irriterar mig. Inga andra känningar just nu. Tre veckor kvar till bf.
Åh, vilken vacker liten bebis! Härligt! Stort grattis!!
Åh, jag som frågade häromdagen om sammandragningar, kände mitt livs första imorse! Trodde det skulle vara ngt som märktes, som en ordentlig sit up eller ngt som krampade och höll i sig. Så sov jag lite halv dåligt, vände på mig från sidan till på rygg och reagerade att magen kändes som att jag spände den fast jag inte gjorde ngt. Jahaaa, det är det här som är sammandragning! Så försvann den. Efter ett tag kom en till.
Så mkt som hänt, känts, molat, ilat, sammandragit de senaste tre dagarna har jag svårt att tro att den här skulle stanna kvar ända till midsommar :) :) :)
Grattis!!
Tänkte också att bebisarna bara flyger ut här! Blir ju ingen kvar till juni :p
V 38 idag! Skolavslutning imorgon (lunch + examensbevis). Redan vart hemma 1,5 vecka :) Härligt med riktigt väder idag iaf. Blir till att fylla dotterns lilla pool, äta melon i solen och bara vänta :)
Justja, letar tecken överallt. Jag har fått enorma finnar på hakan! Haft i princip felfri hy i 9 månader. Ser det som ngn hormonförändring nu när det börjar närma sig :D
Våran månad är här! Idag blev det visst v 38 och inte igår. Jag har bråttom :D
Hallå alla förväntansfulla! :)
Har följt tråden i smyg sedan en tid tillbaka. Kul och se att det börjat komma bebisar!
Väntar vårat första barn med bf 14/6. Har molvärk nu sedan en stund tillbaka. Hur vet man när det är "the real deal" och när det bara är förvärkar?
Har 12 mil enkel väg till förlossningen så vill inte gärna åka i "onödan" :P