Junibebisar 2016
Vi var några som gnällde på värmen härom veckan och jag måste bara vara lite positiv nu och säga vad skööönt att det spöregnar här nu! Perfekt städ och tvättdag :D känner inga måste för att vara ute och vara aktiv :p
Vi var några som gnällde på värmen härom veckan och jag måste bara vara lite positiv nu och säga vad skööönt att det spöregnar här nu! Perfekt städ och tvättdag :D känner inga måste för att vara ute och vara aktiv :p
Gah, när jag går och sätter hälen i golvet känns det som att det nyper till i kissblåsan. Hoppas nästan så vattnet ska gå så ngt händer :p
Jag ska som sagt föda på Danderyd, sthlm, är det "planerat", men nu fått frågan att följa med ut i skogen utanför Uppsala nästa vecka. Bf närmar ju sig och vad som helst kan ju faktiskt hända. Säg att allting sätter igång, "får" man välja akademiska i Uppsala då? Det är ju närmare. Läst båda svaren vad det gäller att föda i annat landsting än där man bor. Dels att man kan behöva stå för vissa kostnader själv (???), Dels att en förlossning klassas som akut, att man har rätt att föda var man vill, första bästa sjukhus, liksom. Ngn som vet vad som gäller?
Nää, hittade nu på vårdguiden att man kan välja att föda i annat landsting och sthlm betalar för det. Tydligen.
Tack för era tips! Har tid hos bm på tisdag. Ska då fråga om jag ska ta med ngt :)
Fler här som verkar trötta. Jag har också vart så ngn vecka, två kanske. Tänkte, mina järntabletter tog slut och tänkte inte köpa nya. Kan det vara det som gör en tröttare? Iofs tog de slut efter att tröttheten slog till... =/ Jag blir sådär akuttrött verkligen. Tidig eftermiddag, känns alltid som att stänger jag ögonen nu, somnar jag inom 2 minuter. Skönt att ha en dotter som inte har ngt emot en tupplur :D mysigt att krypa ner och sova en stund på dagen.