Junibebisar 2016
Så olika det kan va. Har försökt piggna till i nästan 2 veckor nu men blir bara värre. Kanske inte tål lergigan? Ingen annan som blir klubbad?
Så olika det kan va. Har försökt piggna till i nästan 2 veckor nu men blir bara värre. Kanske inte tål lergigan? Ingen annan som blir klubbad?
Skönt å höra. Eller nej såklart inte skönt för dig men att man inte är ensam. Hur länge har du tagit? Vissa säger att man vänjer sig men det märker minsann inte jag...
Jag också men dom säger att det ska bli bättre? Ska du fortsätta?
Ok, ja jag upplever att det blir som ett lock på illamåendet men nu när skakningar, zombiekänslan och tröttheten inte vänder så är frågan om man ska fortsätta. Hade du fått annan medicin?
Nej postafen hjälpte inte alls på mig heller. Vilken vecka är du i?
Orkade med en kort promenad idag. Inser att jag behöver införskaffa nya vinterkläder - täckbyxorna går knappt över rumpan och jackan blir för liten så fort magen börjar växa litegrann. Är jättefrusen av mig så måste ha en jacka jag kan stänga ordentligt.
Tog mig också ut en sväng idag... Hur har ditt illamående varit?
På vissa ställen står det att första trimestern pågår v 1-12 och på andra ställen står det v 1-14. Förvirrande.
Jag är seriöst gråtfärdig. Nu tränger illamåendet sig igenom tabletterna så nu är jag både groggy och illamående dvs ingen hit. Ska överväga att sluta med lergigan ändå... Ska testa utan imorgon tror jag. Vi får bita ihop det väntar ju något väldigt fint :)
Jag känner med er stackare som mår så himla illa :( Håller tummarna för att det lättar för er snart!