BIM november 2015
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Nu skrev jag fel 6/11 ska det vara:)
Kan nån redigera mig på BIM -listan till:
Halfmoon, 1:a försöket efter missfall (3:e totalt), 1:a barnet
Hoppas inte att vi kommer så långt som till 3 försök efter missfallet. :D Hoppas hoppas att det går lika fort eller fortare än sist! :)
På fredag ska jag spola äggledarna, både bävar å ser fram emot det. Skulle spola på tisdag egentligen men då jag har beräknad äl på onsdag så tyckte jag de va så sent för en spolning, så jag ringde å bad att få komma tidigare. Får hoppas att det är det som kan hjälpa oss till ett plus, oddsen ska ju vara rätt bra vad jag hört :)
Nu skrev jag fel 6/11 ska det vara:)
11/11
Angdev, 12:e försöket, 2:a barnet
Frofro,
Mammabertil
Kissekatten2014, 3:e försöket, 1:a barnet
Halloj alla, hoppar in här jag åh. Blir vårt andra försök på andra barnet.
Osäker på exakt bim eftersom mensen var jätte konstig senast. men enligt kalendern har jag äl på lördag och bim runt den 1/11 :)
11/11
Angdev, 12:e försöket, 2:a barnet
Frofro,
Mammabertil
Kissekatten2014, 3:e försöket, 1:a barnet
åhh, oktober får ta och gå lite snabbare tycker jag. Mot alla plus nu
Hej! Hoppar in i tråden här !
Heter Christina och har BIM 4/11. Inväntar ägglossning som troligtvis är den 21/10. Detta blir 4:e försöket med första barnet. Får gärna skriva upp mig på listan med!
Håller med Ejoma att oktober månad får gå snabbare! Är inte väntan väldigt jobbig?
Hej! Hoppar in i tråden här !
Heter Christina och har BIM 4/11. Inväntar ägglossning som troligtvis är den 21/10. Detta blir 4:e försöket med första barnet. Får gärna skriva upp mig på listan med!
Håller med Ejoma att oktober månad får gå snabbare! Är inte väntan väldigt jobbig?