BIM november 2015
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till! 

Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till! 

Och på något sätt mådde jag bra av att beställa dem också, då känns inte allt "lika långt bort"...
Kul att alla är så taggade och positiva, tycker vi fortsätter så!
Har fått hem lite äl tester nu så ska börja testa framåt torsdag. Har beräknat att äl borde ligga nästa måndag men tänker att jag kan "sysselsätta" mig med tester några dagar innan så känns det inte så långt bort!
Vad skönt! :) Vet gyn om att du har beräknad äl den 21?
Hej alla!
Då ger vi oss på vårt 12:e försök.
Har precis kontaktat gyn och dom ska skicka ut papper som vi ska fylla i. Dom lovade att hålla vårdgarantin på 3 månader iaf innan man får hjälp.... *pust*.
Vi har en son på 15 månader sedan innan.
BIM 11/11.
12:e gången gillt eller nu vad det heter.....
BIM-LISTA!
Och på något sätt mådde jag bra av att beställa dem också, då känns inte allt "lika långt bort"...Kul att alla är så taggade och positiva, tycker vi fortsätter så!
Har fått hem lite äl tester nu så ska börja testa framåt torsdag. Har beräknat att äl borde ligga nästa måndag men tänker att jag kan "sysselsätta" mig med tester några dagar innan så känns det inte så långt bort!
Hej alla!
Då ger vi oss på vårt 12:e försök.
Har precis kontaktat gyn och dom ska skicka ut papper som vi ska fylla i. Dom lovade att hålla vårdgarantin på 3 månader iaf innan man får hjälp.... *pust*.
Vi har en son på 15 månader sedan innan.
BIM 11/11.
12:e gången gillt eller nu vad det heter.....