• dn998

FET/IVF November 2015

Finns det fler därute som planerar inför IVF/FET nu i november?
    Kanske vi kan samlas här och prata tills det blir dags?!
    Det skulle vara skönt att dela lite tankar med andra som också
    är med i denna IVF/FET- karusellen.

Själv ska jag, om allt går som det ska göra en FET nu i november.
    Har ett barn sen tidigare som jag fick 2013 genom mitt första försök med IVFHjärta

• Svar på tråden FET/IVF November 2015
  • toksnippan

BIM på söndag/måndag här. Har haft rosa/bruna flytningar då och då sedan RD 3. Så det är väl kört denna gången

• Humsebumsen
    toksnippan skrev 2015-11-17 11:05:16 följande:

BIM på söndag/måndag här. Har haft rosa/bruna flytningar då och då sedan RD 3. Så det är väl kört denna gången

När skall du testa? Brukar man inte få lite blödning när ägget sätter sig?
    Jag har haft väldigt svagt rosa till och ifrån sen igår...
  • toksnippan

7

Humsebumsen skrev 2015-11-17 12:47:39 följande:

När skall du testa? Brukar man inte få lite blödning när ägget sätter sig?

Jag har haft väldigt svagt rosa till och ifrån sen igår...

Jag har TD 29 nov. BIM 22-23 nov. FET i ostimulerad cykel. Så är bara på RD 6 idag.

Tveksamt om man ska ha konstanta mörka flytningar i så många dagar. Jag är skeptisk, haha!
  • Maraki73

Känner mig deppig och inte alls hoppfull. Igår hade jag mer känningar i magen än idag. Har haft ont i ryggen sen dagen efter insättning men eftersom jag haft uvi tror de att det är därifrån. Tar sista tabletten antibiotika imorgon. Har varit extra bubblig i magen men det kanske är ifrån antibiotikan. Nu har jag fått lite svamp också av medicinen.

BIM 22 eller 23 /11 TD 29 /11.

• toksnippan
    Maraki73 skrev 2015-11-17 14:22:50 följande:

Känner mig deppig och inte alls hoppfull. Igår hade jag mer känningar i magen än idag. Har haft ont i ryggen sen dagen efter insättning men eftersom jag haft uvi tror de att det är därifrån. Tar sista tabletten antibiotika imorgon. Har varit extra bubblig i magen men det kanske är ifrån antibiotikan. Nu har jag fått lite svamp också av medicinen.

BIM 22 eller 23 /11 TD 29 /11.

Hoppas det inte är som du befarar! 
    Själv tror jag inte särskilt positivt om detta försök heller, dessa färgade flytningar i alla nyanser känns inte som ett gott tecken. Kommer nog snart komma igång med dessa ordentliga spottings ju närmare BIM vi kommer. Preciiiis som förra omgången
  • Maraki73
    toksnippan skrev 2015-11-17 16:09:26 följande:

Hoppas det inte är som du befarar! 

Själv tror jag inte särskilt positivt om detta försök heller, dessa färgade flytningar i alla nyanser känns inte som ett gott tecken. Kommer nog snart komma igång med dessa ordentliga spottings ju närmare BIM vi kommer. Preciiiis som förra omgången

Jag hoppas vi båda har fel.
  • Noctua

Hej!

Jag hade två fina streck på stickan i helgen. Första IVF-försöket!

• Maraki73
    Noctua skrev 2015-11-18 10:18:53 följande:

Hej!

Grattis !!!
  • toksnippan
    Noctua skrev 2015-11-18 10:18:53 följande:

Hej!

Så roligt! Grattis!
  • Maraki73

Var på vårdcentralen idag för att kolla att uvi var borta och det var den. Bad dem ta ett gravtest när jag ändå var där men det var negativt. Är på RD7 idag och har lite ont i ryggen och mensvärk som kommer och går.

Svar på tråden FET/IVF November 2015