• dn998

FET/IVF November 2015

Finns det fler därute som planerar inför IVF/FET nu i november?
    Kanske vi kan samlas här och prata tills det blir dags?!
    Det skulle vara skönt att dela lite tankar med andra som också
    är med i denna IVF/FET- karusellen.

Själv ska jag, om allt går som det ska göra en FET nu i november.
    Har ett barn sen tidigare som jag fick 2013 genom mitt första försök med IVFHjärta

• Svar på tråden FET/IVF November 2015
  • toksnippan

Kan absolut vara för tidigt att testa Maraki73. Skönt att uvin är borta iallafall!

• Maraki73
    toksnippan skrev 2015-11-18 18:21:13 följande:

Kan absolut vara för tidigt att testa Maraki73. Skönt att uvin är borta iallafall!

Ja tack o lov så är den borta.

Dagarna går så långsamt man blir galen. Med dottern plussade jag på RD9.
  • Mrs Liljekonvalj

Testat minus idag på dag 14, så mensen lär väl vara på G när som helst.... Eller nån som hört nån solskenshistoria om att ha plussat väldigt sent...? :( tungt idag....

• Humsebumsen

Testdag idag. Minus blev det. Lycka till alla andra! Styrkekramar och tummar hålls för er andra:)

• Maraki73

Va tråkigt att ni fått minus hoppas ni plussar nästa gång. Många styrkekramar.

• toksnippan

Själv testade jag positivt RD 10 med sonen.

Nu skulle jag bli tämligen förvånad om jag skulle plussa då spottings fortsätter. Grrr!!

• Nicka

Hej på er!
    Hoppar in här om de är ok? :)
    Har 3 IVF bakom oss, har sammanlagt fått tillbaka 8 gånger, de längsta varade i 9 veckor.
    Nu skall vi starta 4e försöket och denna gång blir de långa protokollet så idag började jag med nässpray.
    Äggplock är planerat till den 16 december om allt går som de ska, kommer dock inte att få tillbaka då vi ska vara med i en forskningsstudie.
    Vi väntar även på en missfallsutredning.

Nickasworld.blogg.se

• Maraki73

Behöver hjälp med att tolka symptom. Mina bröst har växt och varit ömma. Inatt brände det i dem. Idag har ömheten försvunnit nästan helt och de är lite mjukare.

Har mensvärk då och då. Brukar inte ha det inför mens annars.minus på stickan imorse.

• Humsebumsen
    Maraki73 skrev 2015-11-20 10:09:26 följande:

Behöver hjälp med att tolka symptom. Mina bröst har växt och varit ömma. Inatt brände det i dem. Idag har ömheten försvunnit nästan helt och de är lite mjukare.

Har mensvärk då och då. Brukar inte ha det inför mens annars.minus på stickan imorse.

Vill inte vara negativ men samma hände med mig i måndags. Nu har mensen kommit och tyvärr blev det ju inget av IVF då:( men hoppas det inte är samma med dig. När är din testdag?
  • Maraki73
    Humsebumsen skrev 2015-11-20 11:12:38 följande:

Vill inte vara negativ men samma hände med mig i måndags. Nu har mensen kommit och tyvärr blev det ju inget av IVF då:( men hoppas det inte är samma med dig. När är din testdag?

Jag har testdag 29/11. Ska ha mens om 2-3 dagar egentligen.
Svar på tråden FET/IVF November 2015