• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • Lindamarie

hej en fråga.

Enligt min ägglossningsapp skulle jag ha bim den 17 dec...testade den morgonen med ett stort fett INTE gravid på CB´s. Om jag följer den kalender jag själv känner till skulle jag ha mens idag. Dagen har kommit och gått utan någon mens och utan några tecken på att mensen skulle vara på G vilket jag brukar ha ett par dagar innan...
    Så till frågan...tror ni de är värt att köpa ett test imorgon och testa i övermorgon på morgonen om mensen inte kommit ännu eller är det bara slöseri med pengar och hopp?

• My102
    Symetrical skrev 2015-12-21 08:37:49 följande:

Känner väl igen det där med mörkare underliv som tidigt gravtecken, samt extremt svullen i hela underlivet! Kan inte de färgade flytningarna ha varit en nidis då..? Vilken dag är du på efter äl?

Hm, svullen i underlivet, kan du förklarade närmare? :P tror nämligen att jag är svullen..har ingen annan förklaring till detta fenomen :/
  • Aleeexa
    Lindamarie skrev 2015-12-21 21:39:29 följande:

hej en fråga.

Enligt min ägglossningsapp skulle jag ha bim den 17 dec...testade den morgonen med ett stort fett INTE gravid på CB´s. Om jag följer den kalender jag själv känner till skulle jag ha mens idag. Dagen har kommit och gått utan någon mens och utan några tecken på att mensen skulle vara på G vilket jag brukar ha ett par dagar innan...
    Så till frågan...tror ni de är värt att köpa ett test imorgon och testa i övermorgon på morgonen om mensen inte kommit ännu eller är det bara slöseri med pengar och hopp?

Det låter som du borde testa!
  • Veli9090
    NollÅtta skrev 2015-12-20 22:39:40 följande:

Jag har också bim 28e. Tänkte testa med ett extra känsligt redan 23e

Åhh va roligt! Vore kul att följas åt! När ska du börja testa? Hur mår du? Några symptom..? :)
  • Veli9090
    Elvrond skrev 2015-12-21 08:39:56 följande:

Jag har aldrig tagit ett sånt här test så jag blir osäker, men är det positivt om det är ett sånt svagt? Eller? Är jag gravid?

Det är ett väldigt billigt test vågar man lita på det? Tänkte ta ett nytt i morgon och se också....

Sort grattis!!! Vilken dag efter ÄL är detta test taget? :)
  • NollÅtta

Bim 28 men kör testa tidigt test nu varje morgon. Vet att det egentligen är för tidigt men det är ändå lite spännande ovh man fördriver tiden till bim imorgon är bim -6

Testade positivt på bim-5 med sonen

När en politiker säger att vi sitter i samma båt så var på din vakt, för det betyder att det är du som skall ro
  • Ejoma

Tror ej jag är gravid denna månad heller, vaknade idag med lite svullna bröst precis som förra månaden. Har dock inte någon molvärk som förra månaden, men me hoppet finn kvar till mensen kommer om än mindre än igår :(

• dummamej2

Hoppar in i eran mysiga tråd! Är på ÄL+12 enligt min kalender och på bim dagen idag! Har inte könt av några menssymtom än. Testade negativt i på ÄL+10 dock.. symtom har varit illamående, molvärk i äggstockar, livmoder och svank. Har tom spytt på ÄL+3 men vet inte om det kan ha varit att göra med att jag tog ett vitamintillskott (har känslig mage). Idag höll jag på spy på jobbet igen. Det kommer tvärt och försvinner liks fort. Men ett dovt illamående har jag som hållt i sig i ca 4 dagar. Har haft huvudvärk (en svag värk). Molvärken fick jag ca 1vecka efter ÄL. Tänkte testa på julafton eller närmare helgen igen om inte mensen dykt upp. Har en väldigt oregelbunden mens så bim dagen är inte att förlita sig på ;) hoppas alla som testar nu får världens finaste julklapp! Kram på er!!

• Symetrical
    Angel in sight skrev 2015-12-21 17:49:53 följande:

Får genast lusten att ta en titt på mitt underliv för att se om något hänt med färgen där nere :)

Hahaha. Gört!
    N
  • Symetrical
    My102 skrev 2015-12-21 22:23:15 följande:

Hm, svullen i underlivet, kan du förklarade närmare? :P tror nämligen att jag är svullen..har ingen annan förklaring till detta fenomen :/

Såklart! Jag kände det först och främst när jag var inne och rotade efter tappen, att jag var så trång att jag knappt kom in med två fingrar. Sen efter ytterligare några dagar märkte jag att hela yttre könsorganet med blygdläppar och allt kändes svullet när jag duschade och tvålade in mig där nere. Ursäkte för intim info, men svårt att komma runt.