• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • Symetrical
    Aleeexa skrev 2015-12-22 09:19:06 följande:

Hjälp!! Är på BIM -3. Är det där ett spökatreck eller är det positivt?

Ser onekligen lovande ut. Hoppas att det stegras här framöver! Ett tips, om man har förmågan att hålla sig i minst 3-4 timmar är att ta ett test på eftermiddagen också. Har läst att många får, precis som med ältest, starkare senare på dagen.
  • ensamärstark
    Symetrical skrev 2015-12-22 11:08:55 följande:

Nu slänger jag kanske ut falska förhoppningar igen (sorry isf!) men jag fick också nackspärr den här cykeln på typ äl +7.

Jaså? Jag har aldrig hört att backspärr eventuellt skulle kunna vara ett gravidsymtom? Ja tiden får utvisa. Jag går fortfarande o känner mig jättevarm här. Brösten är fortfarande jätteömma och knöliga gör ont bara man kommer emot dom. Jag kommer bli så ledsen på julafton om det är negativt, ändå har jag förberett mig på att det kommer vara det.

En annan sak som även börja igår kväll var att jag känner mig typ blöt mellan benen. Springer o kollar men det är inte blött . Fattar inget. Överanalyserar allt! Haha
  • Symetrical
    ensamärstark skrev 2015-12-22 11:16:00 följande:

Jaså? Jag har aldrig hört att backspärr eventuellt skulle kunna vara ett gravidsymtom? Ja tiden får utvisa. Jag går fortfarande o känner mig jättevarm här. Brösten är fortfarande jätteömma och knöliga gör ont bara man kommer emot dom. Jag kommer bli så ledsen på julafton om det är negativt, ändå har jag förberett mig på att det kommer vara det.

En annan sak som även börja igår kväll var att jag känner mig typ blöt mellan benen. Springer o kollar men det är inte blött . Fattar inget. Överanalyserar allt! Haha

Typiskt lätt hänt.

Håller tummarna för dig på julafton!
  • ensamärstark
    Symetrical skrev 2015-12-22 11:23:04 följande:

Typiskt lätt hänt.

Håller tummarna för dig på julafton!

Tack vännen! Jag behöver alla tummar jag kan få
  • strongisthenewme

BIM imorgon.. Har senaste veckan haft svag, molande värk i magen, känt mig allmänt trött & tom på energi.
    Senaste dagarna har jag sprungit & kissat mycket. Tempen är fortfarande hög, den brukar gå ner dagen innan mensen kommer.
    (Ursäkta infon..) men igår så kände jag på livmodertappen och tyckte den kändes lite öppen, då försvann allt hopp.. Har läst att den ska vara stängd om man är gravid.. Vad tror ni, är det helt kört?
    Känns som det bara är att invänta mensen och köra igång med försök nr 4.. Fan också.. :(
    Känns som att kroppen bara spelar en ett elakt spratt med symptom som skulle kunna vara grav. symptom :/

• ensamärstark
    strongisthenewme skrev 2015-12-22 11:30:44 följande:

BIM imorgon.. Har senaste veckan haft svag, molande värk i magen, känt mig allmänt trött & tom på energi.

Senaste dagarna har jag sprungit & kissat mycket. Tempen är fortfarande hög, den brukar gå ner dagen innan mensen kommer.

(Ursäkta infon..) men igår så kände jag på livmodertappen och tyckte den kändes lite öppen, då försvann allt hopp.. Har läst att den ska vara stängd om man är gravid.. Vad tror ni, är det helt kört?

Känns som det bara är att invänta mensen och köra igång med försök nr 4.. Fan också.. :(

Känns som att kroppen bara spelar en ett elakt spratt med symptom som skulle kunna vara grav. symptom :/

Har du planerat att ta något test?
  • Jennska

Eftersom alla verkar känna på tappen så provade jag också idag. Kände bara en hård kula,kunde inte avgöra om det fanns nån öppning alls :p svullen som tusan inuti. Ni som har koll,vad betyder detta? :

• misslina
    ensamärstark skrev 2015-12-22 11:25:21 följande:
    Tack vännen! Jag behöver alla tummar jag kan få
    Jag fryser men min hud är typ brännhet! Hade tempdipp igår så hoppas det är något positivt!
    Annars känner jag av lite i brösten, men det brukar jag göra innan mens så.
    Så egentligen känner jag mig likadan som alla andra månader.
    Så just nu är jag inställd på att mensen kommer...
  • strongisthenewme
    ensamärstark skrev 2015-12-22 12:21:54 följande:
    Har du planerat att ta något test?
    Kommer vänta till efter helgen om tempen fortfarande är hög och mensen inte dykt upp.
  • Symetrical
    Jennska skrev 2015-12-22 12:29:46 följande:

Eftersom alla verkar känna på tappen så provade jag också idag. Kände bara en hård kula,kunde inte avgöra om det fanns nån öppning alls :p svullen som tusan inuti. Ni som har koll,vad betyder detta? :

Svårt att säga om det betyder detsamma för alla, men för mig har det varit första tecknet de ggr jag blivit gravid. Håller tummarna för dig?