BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!
Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!

Har du några symtom ? Din äl kanske var lite sen så tappa inte hoppet än, testa dig på ons eller tors som du säger, det har ju inte gått så jättelångt än om mensen hade tänkt att komma dag 30, då är du bara 2 dagar sen! Håller tummarna för dig!
Jag har aldrig gått över såhär långt, max är 3 dagar och nu är det 9 dagar så börjar få lite panik nu, vill ju veta vad som händer! Min mens har legat på 28 dagar dom senaste månaderna så bim var den 12/12 :o
Jag blir tokig på min kropp, idag är jag på dag 61! Blir knäpp av att grubbla, pendlar mellan att vara tvärsäker på att jag är gravid till att vara helt säker på att mensen kommer flera ggr per dag. Jag har mått illa till och från i snart två veckor, molvärk som blir starkare och starkare (det känns dock mer som pms tecken än graviditetstecken), konstiga flytningar som ena dagen är som vatten, nästa som äl-flytningar och sen plötsligt torrt en dag. Blir lätt yr trots små ansträngningar. Jag TROR att jag kan vara på bim+8 idag, har inte testat sen BIM-1 och då var det negativt. Beställde nya test i onsdags så jag hoppas verkligen de kommer idag så jag kan få svar! Om jag är gravid borde testen ge tydligt resultat nu.
Sorry för kapning, men låter som att äl uteblev den här månaden (brukar hända 1-2 ggr per år). Eller är du säker på att du ägglossade..?

BIM-3 idag och inga tecken alls. Bara ont i brösten sedan ägglossning och en blödning på ÄL+8. Vet inte om det är bra att jag inte känner något eller om det bevisar att det inte tagit sig. Hade varit så kul att vakna upp på julafton och få ett plus på stickan, men jag vågar inte hoppas.
Nu hoppar jag in här :)
Vi har försökt i 1½ år. I juli var vi på slutrakan av en fertilitetsutredning när jag faktiskt blev gravid men fick missfall i vecka 9. Så vi hann aldrig slutföra utredningen. Så nu hoppas hoppas hoppas vi att det ska ta sig! :)
Mina symtom innan BIM denna gång (26/12):
- Molvärk som kommer och går. Riktigt kraftig under 3 dagar ca en vecka efter ÄL men har börjat avta nu känns det som.
- Trött. Sover gärna 10-11 h/natt och är ändå dödstrött redan vid 17 på kvällen.
- Massa genomskinliga och hala flytningar.
- Lite ömma bröst.
Vågar man hoppas? :)
BIM-3 idag och inga tecken alls. Bara ont i brösten sedan ägglossning och en blödning på ÄL+8. Vet inte om det är bra att jag inte känner något eller om det bevisar att det inte tagit sig. Hade varit så kul att vakna upp på julafton och få ett plus på stickan, men jag vågar inte hoppas.
Nu får ni gärna hålla tummarna för mig idag! Jag TROR att jag har bim idag. Har 3 gånger på raken fått ca 1 vecka för tidig mens (senaste var månadsskiftet nov/dec och var ovanligt kort). Har nu skaffat en mensapp och utgick från att jag tydligen numera har en cykel på ca 21 dagar. Enligt appen ska jag få mens idag. Inget än så länge iaf :) tänk om man ändå kunde få ett litet frö i magen i juklapp ändå! Kände mig jättegravid tidigare denna månad,men gav upp hoppet efter negativt test. Så nu hoppas jag att denna mens håller sig undan (av rätt anledning ;) )
Nu får ni gärna hålla tummarna för mig idag! Jag TROR att jag har bim idag. Har 3 gånger på raken fått ca 1 vecka för tidig mens (senaste var månadsskiftet nov/dec och var ovanligt kort). Har nu skaffat en mensapp och utgick från att jag tydligen numera har en cykel på ca 21 dagar. Enligt appen ska jag få mens idag. Inget än så länge iaf :) tänk om man ändå kunde få ett litet frö i magen i juklapp ändå! Kände mig jättegravid tidigare denna månad,men gav upp hoppet efter negativt test. Så nu hoppas jag att denna mens håller sig undan (av rätt anledning ;) )