BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!
Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!

Ska troligtvis ha ägglossning runt den 5-6 dec enligt app.. har fått hem mina digitala ägglossningstest och tänkte börja testa redan den 1 dec för att inte vissa den.. men fram till dess tänkte jag köra med graviditetskollens billiga äl-stickor. . Bara för att.. hehe
ÄL+4 idag och när jag nyss var och handlade svepte ett illamående över mig. Kan iofs ha med att jag ätit dåligt idag att göra men jag hoppas såklart lite på att det beror på något helt annat ;)

Hoppar in med en fråga ang detta. Om man inte känner något är man gravid då? Är äl+6 och det molnar jättemycket samt att brösten ömmar (kan dock vara progresteronet). Är det så att har man inga symptom så är det bra?
Också äl+7 här! Om du vanligtvis brukar känna en massa och inte känner någonting nu så är det nog ett gott tecken! Jag har en massa flytningar, stickiga bröst och är hungrig som en tonårspojk, men har varit gravid så mycket detta år att jag inte riktigt kommer ihåg vad som är pms och vad som är gravsymptom. När ska du testa?
Nu har jag äntligen fått mina CB- ÄL-TEST....
Testade nyss och mycket riktigt kom det upp ett svagt streck, tur. Kommer aldrig mera köpa Gravidkollen, fick ju helt blanka ÄL-test där, totalt värdelöst.
Nu är det bara att vänta på glad gubbe och hoppas att inte förra månadens mf har fuckat upp kroppen för mycket!
Hoppar gärna in här. Bim 28 dec. Hoppas på en fin julklapp <3