• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • Angdev
    lillverra skrev 2015-11-28 09:59:05 följande:
    www.graviditetskollen.nu

Rekommenderar dock ingen att köpa dom billiga dom verkar ju suga. Jag vet att äl är nära har alla täcken i flytningarna och molande verk. karn ville dock inte mysa igår. Tråkmåns.. Men testet e lite stackare idag. Nu behöver man iaf inte anstränga sig för att se. Ska testa ikväll igen. Hoppas karn vill mysa ikväll iaf.....
    Vad hade dom skrivit i sin beskrivning? Att tillstymmelse till streck innebär ÄL?
    Tänk på att ditt teststräck ska vara minst lika starkt som det andra strecket för att du ska ha ÄL. Mitt tips är att ha sex varannan dag fram tills positivt test. På så sätt hinner mannens spermier återhämta sig oxå. När du sedan får positivt test så har ni sex 3 dagar på raken :) Så gjorde vi när jag blev gravid med sonen, tog 2 försök.
  • SSK13
    kattenlady skrev 2015-11-28 15:01:50 följande:

Hej får jag hoppa in i tråden? Jag är en tjej på 32 år har en son på 3 år och fick i augusti i år en son till han föddes dock stilla i v 36 å nu försöker vi bli gravida igen hade en mens efter avslag sen ägglossning när jag skulle enligt clerblues digitala test månaden efter (förra månaden) fick jag bara blinkande gubbar på testen i 5 dagar sen en tom ring mensen kom en vecka sent å nu enligt alla appar ska jag ha ägglossning igen har fått blinkande gubbar i 5 dagar å nu är dom testen slut har dock köpt stickor som jag testat idag å det är bara ett streck alltså inte minsta tillstymmelse till ägglossning :/ hade dock flytningar mm första dagen med blinkande gubbe som nu avtagit bim 11/12 tror jag... vet inte om min ägglossning kom en vecka sent förra månaden å isåfall kanske gör det igen nu men varför får jag isåfall blinkande gubbe nu isåfall? Har en molande mensvärk fast det hade jag förra månaden oxå i typ 14 dagar innan mensen kom.

Vilken sorg att förlora er son :/ vet man varför det hände? Hur mår du?

Vissa kommer inte upp i den hormonhalten att det blir en stilla glad gubbe. Jag hade haft sex ändå varannan dag.
  • Smultrontjejen
    Beebii skrev 2015-11-28 13:25:18 följande:

Någon som har känningar så här nära BIM? Vad och hur? (Skengravid eller ej ) skriv gärna hur långt till BIM med.

Jag kan känna av molande i nedre delen av magen, känsliga bröst, trög mage, gråtmild. Känns fö som att jag inte alls är gravid

BIM -7

BIM -3

Känner att bröstvårtorna är otrolig ömma. Hade "mensvärk" i går och förgår.

Förra månade hade jag alla gravidsymtom jag känner till. Värk i mage, värk i huvet, värk i bröst, illamående, trötthet, kände lukter mm men då vart jag ju inte gravid så denna gången kanske jag är det, testade BIM -5 och -4 men det visade neg. Idag har jag ej testat.

Hopps på oss nu!
  • lillverra
    Angdev skrev 2015-11-28 15:10:13 följande:

Vad hade dom skrivit i sin beskrivning? Att tillstymmelse till streck innebär ÄL?

Tänk på att ditt teststräck ska vara minst lika starkt som det andra strecket för att du ska ha ÄL. Mitt tips är att ha sex varannan dag fram tills positivt test. På så sätt hinner mannens spermier återhämta sig oxå. När du sedan får positivt test så har ni sex 3 dagar på raken :) Så gjorde vi när jag blev gravid med sonen, tog 2 försök.

Nä stod som de övriga sagt. Bara jag som läst slarvigt i all hast. Ja vi har sex var annan till var tredje dag just nu. Så i kväll är det mys.

Bra idé. Kör nog på det. ???? hoppas få utslag imorgon eller måndag isf för då är karn ledig.
  • kattenlady
    SSK13 skrev 2015-11-28 15:10:28 följande:

Vilken sorg att förlora er son :/ vet man varför det hände? Hur mår du?

Vissa kommer inte upp i den hormonhalten att det blir en stilla glad gubbe. Jag hade haft sex ändå varannan dag.

Ja det var/är jobbigt vissa dagar är jobbigare än andra vissa mår jag helt oki alla prover mm som har gjorts har varit bra så den enda förklaring vi fått är plötslig spädbarns död fast i magen. Vi försöker ta oss vidare och har kommit fram till att vi vill så gärna ha fler barn så vi har bestämt oss för att försöka direkt men man mår ju jätte dåligt när det inte händer å så nu massa konstiga äl tester som visar konstigt gör en ju så förvirrad å tar man upp det med folk i sin omgivning på nått sett så blir det ofta frågor om man värkligen är redo mm
  • pärlsnäcka

Hej får jag hoppa in i tråden? Jag är en tjej på 32 år har en son på 3 år och fick i augusti i år en son till han föddes dock stilla i v 36 å nu försöker vi bli gravida igen hade en mens efter avslag sen ägglossning när jag skulle enligt clerblues digitala test månaden efter (förra månaden) fick jag bara blinkande gubbar på testen i 5 dagar sen en tom ring mensen kom en vecka sent å nu enligt alla appar ska jag ha ägglossning igen har fått blinkande gubbar i 5 dagar å nu är dom testen slut har dock köpt stickor som jag testat idag å det är bara ett streck alltså inte minsta tillstymmelse till ägglossning :/ hade dock flytningar mm första dagen med blinkande gubbe som nu avtagit bim 11/12 tror jag... vet inte om min ägglossning kom en vecka sent förra månaden å isåfall kanske gör det igen nu men varför får jag isåfall blinkande gubbe nu isåfall? Har en molande mensvärk fast det hade jag förra månaden oxå i typ 14 dagar innan mensen kom.

Beklagar sorgen!!! <3 <3 <3
  • Fian88

Beklagar!!:'( <3
  • Gamlamamman

Jag beklagar verkligen sorgen... Känner med dig. :(

Önskar dig iaf välkommen och lycka till!
  • smulis85
    Beebii skrev 2015-11-28 13:25:18 följande:

Någon som har känningar så här nära BIM? Vad och hur? (Skengravid eller ej ) skriv gärna hur långt till BIM med.

Jag kan känna av molande i nedre delen av magen, känsliga bröst, trög mage, gråtmild. Känns fö som att jag inte alls är gravid

BIM -7

Är på bim-8 eller äl+7
    har haft molvärk sen äl.
    Nu har jag även från igår illamående, yr och ömma bröst. Även vaknat om nätterna antingen av molvärk eller att jag varit kissnödig.

Tror jag är skengravid faktiskt men hoppas förstås på en bebis :)
Svar på tråden BIM-DECEMBER