BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!
Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!

Här kom mensen två dagar för tidigt, så jag får tacka för mig i denna tråd.. :(
Jätte mycket mensvärk nu på kvällen så snart kommer nog mensen :(
Jag behöver tips!! Är på bim-7 idag, har haft molvärk, ökad aptit och feberkänningar till och från i ca. 4 dagar. Idag kom även ett illamående.. Har pcos och tanken att det skulle kunna vara tvillingar slog mig... (Högre halter av hcg, därför känningar så tidigt) skulle detta kunna stämma? Otroligt sugen på att prova ett test imorgon trots att det antagligen blir negativt. Vad tror ni?
Jag behöver tips!! Är på bim-7 idag, har haft molvärk, ökad aptit och feberkänningar till och från i ca. 4 dagar. Idag kom även ett illamående.. Har pcos och tanken att det skulle kunna vara tvillingar slog mig... (Högre halter av hcg, därför känningar så tidigt) skulle detta kunna stämma? Otroligt sugen på att prova ett test imorgon trots att det antagligen blir negativt. Vad tror ni?
Har testat ÄL+9 som allra tidigast. Kände dock inga tecken alls då, men var gravid.
Jag börjar fundera på om jag kanske hade fel ang äl. Har ju inte använt äl test och har väldigt oregelbundna cykler så svårt att veta säkert. I söndags fick jag väldigt kraftig "mensvärk" under dagen och funderar på om det kanske var äl som skedde då. I så fall är jag bara på äl+4 nu. Det betyder också att chansen att jag är gravid är rätt liten eftersom vi bara fick till det 5 dagar innan äl. Usch nu tappade jag hoppet lite =( Fick förvisso lite rosa flytningar idag men det är väl för tidigt med nidblödning redan 4 dagar efter äl?
Beebii, Cfmilla, Happylife, och alla andra så klart, vad spännande!:D Jag ska absolut försöka vänta tills bim innan test. Men säger man ju varje månad haha. Lite annat som dykt upp (när jag började analysera idag) är som nån annan skrev här - en olustig känsla i kroppen och lite febrig typ. Trött och även illamående nu ikväll.. Hoppas på plus och inte att det är att man börjar bli sjuk!
Typiskt att det ska vara så svårt att få till ett barn. :( Jag och sambon lyckades ha sex tre (!) gånger under de dagar som var perfekta att ha sex på inför ÄL, dock ingen befruktning. Det är så skört och svårt. Hoppas på bättre lycka vid nästa ÄL den 17 dec.
Hur går det för er?
livias exakt samma känsla här...och nu på kvällen inget blod el rosa när jag torkar! Dessutom kände jag lite på livmodUndrar vartåt det ska gå!? Är verkligen spännande tills man vet. Lider med er som fått mens...Igen. ..
inte kul när man längtar så.