• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • annacnummertre
    sebbejonte skrev 2015-12-03 08:55:05 följande:

Har en fundering. Förra månaden hade jag ont i brösten ca en vecka efter äl fram till mensen kom.

Nu har jag haft ont i brösten sedan igår men är bara på äl+6 idag (5 igår då) borde ju vara gör tidigt för graviditetssymtom men för tidigt för mens eller? För ägget har väl knappast hunnit fästa ifall vi lyckats?

Vissa månader har jag ont i brösten innan mens, andra inte så det är inget givet tecken på mens.

Hade inte ont i brösten med första sonen men med andra haha. Gud vad man tänker en massa.

Jag får ömma bröst när jag har ÄL faktiskt :S
  • Längtan efter nr 4

Mensen är nu slut eller o tisdag så nu inväntar vi äl.

En tanke tjejer tänk på att ibte ha för mkt sex för de gör att de blir färre spermier o de blir "sämre kvalité" eller hur man ska förklara de. <3

• sebbejonte
    Testartest skrev 2015-12-03 10:11:41 följande:

"Borde funka" verkar inte vara sant alla ggr... Vi har haft sex runt ÄL varje månad men än är det bara kroppen som spökar...

Nä det är ju så :/ vi har också sex nästan varje dag fast alltid, 26 dagar av 30 sist. Skriver ju upp även sex i min mensapp.

Jag hade väldigt lätt att bli gravid med mina söner men nu har jag en ny man så man vet ju inte.

Tredje försöket bara så har ju knappt börjat
  • sebbejonte
    annacnummertre skrev 2015-12-03 11:08:48 följande:

Jag får ömma bröst när jag har ÄL faktiskt :S

Jaha?!? Hade jag ingen aning om att man kunde ha haha

Fast mitt ömmande har ju kommit efter ägglossning? Nä fattar ingenting.
  • annacnummertre
    sebbejonte skrev 2015-12-03 11:42:38 följande:
    Jaha?!? Hade jag ingen aning om att man kunde ha haha

Fast mitt ömmande har ju kommit efter ägglossning? Nä fattar ingenting.
    inte jag heller, men det kom efter att jag fött mina två barn.... fick smärtor vid ÄL på ett helt annat sätt än förut, och massa andra känningar. 
  • sebbejonte
    annacnummertre skrev 2015-12-03 11:45:46 följande:

inte jag heller, men det kom efter att jag fött mina två barn.... fick smärtor vid ÄL på ett helt annat sätt än förut, och massa andra känningar. 

Ja jag fick ägglossningsvärk efter jag fött barnen vilket jag aldrig haft förut. Men kanske är någon konstig efterdyning haha
  • annacnummertre
    sebbejonte skrev 2015-12-03 11:58:25 följande:
    Ja jag fick ägglossningsvärk efter jag fött barnen vilket jag aldrig haft förut. Men kanske är någon konstig efterdyning haha
    jamen typ, haha :) 
  • GästenT
    sebbejonte skrev 2015-12-03 08:55:05 följande:

Har en fundering. Förra månaden hade jag ont i brösten ca en vecka efter äl fram till mensen kom.

Nu har jag haft ont i brösten sedan igår men är bara på äl+6 idag (5 igår då) borde ju vara gör tidigt för graviditetssymtom men för tidigt för mens eller? För ägget har väl knappast hunnit fästa ifall vi lyckats?

Vissa månader har jag ont i brösten innan mens, andra inte så det är inget givet tecken på mens.

Hade inte ont i brösten med första sonen men med andra haha. Gud vad man tänker en massa.

Jag brukar också få så vissa månader. Började för kanske 1år sen.. Ca 5-6dagar efter äl så får jag ömma bröst tills kanske 1-2 dagar innan mens. Då försvinner det. :-P men inte varje månad. Haha.
  • sebbejonte
    GästenT skrev 2015-12-03 12:40:53 följande:

Jag brukar också få så vissa månader. Började för kanske 1år sen.. Ca 5-6dagar efter äl så får jag ömma bröst tills kanske 1-2 dagar innan mens. Då försvinner det. :-P men inte varje månad. Haha.

Gud så konstigt haha undrar vad det beror på
  • Fian88

Nu tror jag att jag haft äl! Igår fullkomligt rann det flytningar ur mig (ursäkta infon), får aldrig klassiskt äl-sekret utan dessa var rinnande och vita, även molvärk och en konstig känsla över livmoder och äggstock. Får se efter proverna nästa vecka om jag verkligen fått äl, håller tummarna!:)
    Vi fick till det i söndags och igår, hoppas verkligen att det räcker! Någon som vet hur snabbt simmarna kan simma upp? Tänker att om ägget släppte igår och vi hade sex igår, hinner dom då?:-P

Svar på tråden BIM-DECEMBER