BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!
Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!

ÄL +9 idag. Igår påväg hem från jobbet högg det till rejält i magen under ett par sekunder. Har sen dess haft svag svag molvärk till och från, och ett par gånger känt som säga ilningar. Idag har jag haft en riktigt tuff dag. Trött och känner mig nere, blev jätteledsen innan när dottern inte ville lyssna. Hoppas givetvis på att det är en ärta som gror där inne, men känns ändå inte som att det blev något denna månaden heller. Känner mig lite olustig på något sätt. Skulle vilja testa i helgen, men vet inte om jag vågar riktigt, BIM på tisdag.
Nu tror jag att jag haft äl! Igår fullkomligt rann det flytningar ur mig (ursäkta infon), får aldrig klassiskt äl-sekret utan dessa var rinnande och vita, även molvärk och en konstig känsla över livmoder och äggstock. Får se efter proverna nästa vecka om jag verkligen fått äl, håller tummarna!:)
Vi fick till det i söndags och igår, hoppas verkligen att det räcker! Någon som vet hur snabbt simmarna kan simma upp? Tänker att om ägget släppte igår och vi hade sex igår, hinner dom då?:-P
Nu tror jag att jag haft äl! Igår fullkomligt rann det flytningar ur mig (ursäkta infon), får aldrig klassiskt äl-sekret utan dessa var rinnande och vita, även molvärk och en konstig känsla över livmoder och äggstock. Får se efter proverna nästa vecka om jag verkligen fått äl, håller tummarna!:)
Vi fick till det i söndags och igår, hoppas verkligen att det räcker! Någon som vet hur snabbt simmarna kan simma upp? Tänker att om ägget släppte igår och vi hade sex igår, hinner dom då?:-P
Skriver igen i hopp om svar!
Hejsan :) Det här är vårt 2a försök med 1a barnet, och jag undrar, måste man ta ÄL-test fast att man alltid haft regelbunden mens? Eller är det mer för dem som har oregelbunden?
Jätte mycket mensvärk nu på kvällen så snart kommer nog mensen :(
Jag funderar på när man senast kan testa för att få svagt positivt grav test.
Hade äl i tisdags. Har molande verk där nere till och från, och vill verkligen veta om det beror på att ägget håller på vandra ner.
När kan man tidigast känna grav täcken efter äl?
Jag funderar på när man senast kan testa för att få svagt positivt grav test.
Hade äl i tisdags. Har molande verk där nere till och från, och vill verkligen veta om det beror på att ägget håller på vandra ner.
När kan man tidigast känna grav täcken efter äl?
Här kom mensen två dagar för tidigt, så jag får tacka för mig i denna tråd.. :(