• Ramiz

Positiva junibebisar 2016

Här stöttar vi varandra i vår graviditet :)

Ingen fråga/ ämne är för dum för att ställas.

Vänligen håll god ton mellan oss, för bakom varje nick finns det en människa med känslor precis som dig själv :) Tänk ordentligt innan du svarar, uppfattas det som stötande- avstå från att svara :)

Kärlek & Respekt! <3

• Svar på tråden Positiva junibebisar 2016
  • Loujo
    UK Jennie skrev 2015-11-11 21:31:55 följande:

Jag har ocksa UL den 23e! Och har ocksa svullen mage. Ar gladare over en av dessa likheter an over den andra...

Haha, jag föredrar också den ena likheten liiite mer än den andra ;)
  • Tiana

Idag var dagen då mina vanliga nytvättade jeans var jobbiga vid skrivbordet :D

• Kawinna

Har börjat med gravidbyxorna nu också! De är ju så bekväma ;)

Imorgon blir det först glukosbelastning sedan inskrivning! Ser inte fram emot det... mår så illa på morgonen tills jag äter något så misstänker nästan att första spyan kommer imorgon efter det där sötslisket som måste drickas.

• Gweny

Har också svårt med byxor! Fick flera nya större på jobbet i veckan, så klarar jag mig ett tag där.

• mariechen

Kan man hoppa in här.

Väntar tredje barnet med bf 2/6. Har varit en tuff start på graviditeten och det känns som att man har klippkort på gyn-mottagningen. Men vi håller tummarna för att det trots allt ska gå vägen.

• Äppeljuicen

Åååh! Känns så otroligt kul att man kommer framåt. Nu får vi ett ultraljud på onsdag för att beräkna hur långt gången jag är. Mitt MF började samma dag som inskrivningen förra gången och nu är jag längre gången. Känns så otroligt skönt!

• Gweny

Äppeljuisen>> det gjorde mitt mf också! Så denna gång blir det inskrivning lite senare. Skönt ni får komma på ul!

Mariechen>> välkomnen. Har också haft en tuff start, så lite jobbigt. Väntar 3e med.

• Äppeljuicen
    Gweny skrev 2015-11-13 16:05:51 följande:

Äppeljuisen>> det gjorde mitt mf också! Så denna gång blir det inskrivning lite senare. Skönt ni får komma på ul!

Mariechen>> välkomnen. Har också haft en tuff start, så lite jobbigt. Väntar 3e med.

Ja verkligen. RUL är bokat i Januari också och allt känns mer verkligt nu. vår bm verkar jättebra dessutom, det tycker jag inte dom andra har varit.

Idag är jag så himla glad för oss alla!
  • Akire-84

Måste bara kolla om det är nån mer här som känner sig deppig? Mitt humör är katastrof just nu, känner mig arg på allt och alla och har inte lust med nånting. Känns som mina hormoner spelar mig ett spratt. Vill/borde ju vara lycklig nu så jag blir så frustrerad och besviken på mig själv.. Är bara i vecka 9 med tredje barnet, hoppas att det vänder snart.

Svar på tråden Positiva junibebisar 2016