• Ramiz

Positiva junibebisar 2016

Här stöttar vi varandra i vår graviditet :)

Ingen fråga/ ämne är för dum för att ställas.

Vänligen håll god ton mellan oss, för bakom varje nick finns det en människa med känslor precis som dig själv :) Tänk ordentligt innan du svarar, uppfattas det som stötande- avstå från att svara :)

Kärlek & Respekt! <3

• Svar på tråden Positiva junibebisar 2016
  • Tiana
    Gweny skrev 2015-11-11 07:07:42 följande:

Ingen tänkt sovmorgon här heller!

Jag är förskonad från illamående, men vrålhungrig nästan konstant. Äter hela tiden känns det som, blir jobbigt i längden. Lägger mig hungrig(fast nyss ätit)

Hur ska detta sluta!!

Å vad jag känner igen det där! Till och med sambon gav mig den fina kommentaren "du kommer att rulla fram". Jag kan bara hålla med :D precis avslutat frukost nr 2 för dagen!
  • Gweny
    Tiana skrev 2015-11-11 07:40:14 följande:

Å vad jag känner igen det där! Till och med sambon gav mig den fina kommentaren "du kommer att rulla fram". Jag kan bara hålla med :D precis avslutat frukost nr 2 för dagen!

galet! Då är vi inte ensamna om det iallafall.kan vi rulla ihop.
  • Tiana

Nu kan jag till slut tro på det här. Allt var ok och jag har idag sett en klump med tickande hjärta! Läkaren tyckte jag var på 8+0

• SabaGbg
    Tiana skrev 2015-11-11 10:35:10 följande:

Nu kan jag till slut tro på det här. Allt var ok och jag har idag sett en klump med tickande hjärta! Läkaren tyckte jag var på 8+0

Åh vad kul! Jag hade också vul idag och fick se en liten boll på 14,2 mm och ett hjärta som tickade på som bara den :) Lycka!
  • Tiana
    SabaGbg skrev 2015-11-11 11:23:06 följande:

Åh vad kul! Jag hade också vul idag och fick se en liten boll på 14,2 mm och ett hjärta som tickade på som bara den :) Lycka!

Visst var det obeskrivligt!
  • SabaGbg
    Tiana skrev 2015-11-11 11:29:24 följande:

Visst var det obeskrivligt!

Helt fantastiskt :) Jag har haft så svårt att tro på det här, det har känts som om jag bara hittar på. Att få se med egna ögon att pyret existerar och växer... Wow!
  • Dance dance dance
    Maräng87 skrev 2015-11-10 19:24:24 följande:
    Ja, det är så det är. Tror dock man kan be att få komma in om man gärna vill :)
    Tack för svar! Jag får väl ge mig till tåls helt enkelt, det kändes bara som om det var så sjuuuukt långt till vecka 24 och att ALLT kan hända haha. :)
    Gweny skrev 2015-11-10 21:16:22 följande:
    Är du omföderska? Brukar vara färre besök då med. Men skönt ni har kub & rul iallafall.
    Nej det är första barnet, är väl därför jag är lite extra nojig. :)

• Kawinna

Åh, vill också se att det faktiskt är något där inne! Hoppas verkligen att jag får ett tidigt ul :)
    Ni som tittat har ni bokat privat eller inom landstinget? Har alla gjort vul?

• Tiana
    Kawinna skrev 2015-11-11 15:50:09 följande:

Åh, vill också se att det faktiskt är något där inne! Hoppas verkligen att jag får ett tidigt ul :)

Jag fick det eftersom jag har svårt att bli gravid och det här är första gången på nästan 4 år som vi lyckats. De vill hålla koll på mig. 
  • gruvan
    Kawinna skrev 2015-11-11 15:50:09 följande:

Jag fick det för att jag fick mf i juni och har haft blödningar i den här graviditeten. Det är alltså ingenting jag har frågat efter utan jag har fått akuttider vid de två tillfällen då jag har blött.
Svar på tråden Positiva junibebisar 2016