• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du kunna tänka dig att rösta på SD idag?
  • Anonym (Rädd)

Är så rädd att det ska hända här i Sverige dem hänt i Frankrike.. Vi som tagit emot mycket mer än dom..

• Anonym (Wtf)

Nej, det är bara patetiska stackare som inte förstår bättre som röstar SD och jag hör definitivt inte till dem.

• Anonym (Ja)

[quote=76002472][quote-nick]Anonym (Wtf) skrev 2015-11-14 12:08:48 följande:[/quote-nick]

Nej, det är bara patetiska stackare som inte förstår bättre som röstar SD och jag hör definitivt inte till dem.

[/

Bra att du har koll på läget då till skillnad mot dem som röstar annorlunda än dig. Sakligt inlägg.

• BolticGirl

Jag har tidigare alltid röstat på Vänsterpartiet men nu får det verkligen vara nog!
    Vårat land håller på att helt förstöras av massinvandringen.
    Skola, sjukvård kan man spara in på men för folk från helt främmande kulturer finns det hur mycket resurser som helst för.

Alla vi som vaknar upp måste stå för det!
    Jag berättar öppet för vänner, skriver på Facebook osv.
    Det måste till ett motstånd mot massinvandringen nu så vi kan få ordning på Sverige.

• SötaRovan

Ja SD är det parti som står närmast mina politiska åsikter generellt så jag skulle (fortfarande) rösta på dem.

• Anonym (mental)

Röstar man på nått annat än SD som som Sverige och eu ser ut idag så är man eller självmordsbenägen eller mentalt handikappad.

• Anonym (Rädd)
    Anonym (mental) skrev 2015-11-14 15:06:22 följande:

Röstar man på nått annat än SD som som Sverige och eu ser ut idag så är man eller självmordsbenägen eller mentalt handikappad.

Men typ, eller som dom så ofta säger att man ska sätta sig ner och prata och komma fram till en lösning, lycka till att sitta med IS ledarna och komma fram till en lösning säger jag bara.. Det är meningslöst..
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (mental) skrev 2015-11-14 15:06:22 följande:

Röstar man på SD är man mentalt handikappad är det enda man kan säga med säkerhet. Vad exakt har SD i sin politik som kan motverka denna typ av attacker? SD kan öka polariseringen i vårt samhälle och därmed bidra till mer våld än nödvändigt. De har låtsaslösningar som mindre begåvade sväljer med hull och hår. Det är vad som gör dem direkt samhällsfarliga.
  • Åttionian
    Anonym (Anna) skrev 2015-11-14 08:43:33 följande:

Nu när de flesta partier tar invandringen på allvar så har jag lämnat SD, de var för extrema. Jag tycker inte heller om att SD vill begränsa kvinnans rätt till fri abort eller att SD vill sprida den kristna religionen i samhället (eftersom jag inte är troende).

Hur kommer det sig att du röstade på SD från första början då?
  • Anonym (Kalle)
    Anonym (Rädd) skrev 2015-11-14 11:17:38 följande:

Ja det skulle jag, speciellt pga attacken nu igår kväll i Paris. Egentligen precis allt SD sagt skulle hända har hänt, inte sant? Men resten väntar på att en massaker ska hända innan man kanske reagerar. Jag har ingenting emot invandring så, men tycker man isåfall ska prioritera barnen (de riktiga barnen, inte dessa 25 åriga män som säger sig vara 15) och kvinnorna så som läget ser ut i världen just nu..!

Vad har SD med attacken i Paris att göra? Var finns sambandet, menar du?
Svar på tråden Skulle du kunna tänka dig att rösta på SD idag?