• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du kunna tänka dig att rösta på SD idag?
  • Anonym (E)

Det finns bara ett parti som jag med ALL säkerhet kan säga att jag ALDRIG NÅGONSIN kommer att rösta på, och det är FI.
    Mest TROLIGT kommer jag aldrig heller att rösta på SD, men det är pga hur, av och med vilka partiet är uppbyggt, inte för att jag inte håller med om många av sakfrågorna.

• HenryIronstead
    Rataxes skrev 2015-11-14 21:17:06 följande:

Inte idag heller.

Fortfarande KLP

Vad är det?
    "ensamhush. el barnlösa par kan vackert akta på sig f att ge plats åt flyktingar som behöver bostäd. mer" - FL
  • Rani

Helt jäkla otroligt att människor kan tro att SD skulle kunna styra ett land så många tomtar som finns i det partiet. Kolla bara på hur många som utesluts i parti och minut. Kanske ser det fint ut det som står i deras partiprogram, kanske finns några ledande fortroendeingivande personer. Men kom igen! Har folk missat alla skandaler? Alla korkskallar som inte kan räkna, uttalalar sig knasigt, gör bort sig?

• Molly57

Skulle inte ens rösta på dem under pistolhot. De har en snedvriden och inhuman männoskosyn. många av dem har förflutet i rasistiska organisationer, det säger väl allt eller? eller ska de vara bättre nu med kavaj och slips, trots samma åsiker i grunden. Vakna upp Sverige.

• Anonym (E)
    Rani skrev 2015-11-15 00:12:04 följande:

Helt jäkla otroligt att människor kan tro att SD skulle kunna styra ett land så många tomtar som finns i det partiet. Kolla bara på hur många som utesluts i parti och minut. Kanske ser det fint ut det som står i deras partiprogram, kanske finns några ledande fortroendeingivande personer. Men kom igen! Har folk missat alla skandaler? Alla korkskallar som inte kan räkna, uttalalar sig knasigt, gör bort sig?

Håller verkligen med. Jag tror inte att de är kapabla att styra ett land.
    Hade det varit ett annat parti med liknande (alltså med små justeringar) sakfrågor hade de dock fått min röst.
  • Rani
    Rani skrev 2015-11-15 00:12:04 följande:

Får väl tillägga att jag inte håller med dem på en fläck heller. Är inte konservativ, livrädd bakåtsträvare.
  • Rikard

Man släcker inte eld med bensin.
    Att tro att hatpartiet SD skulle vara botemedlet mot hatsekten Islamiska staten är rejält korkat.

• MrsPJ
    Inséa skrev 2015-11-14 23:00:20 följande:

Så då är alla sossar snattare då?
    Enskila sympatisörer/partimedlemmar gör inte hela partiet!
    SD är det enda partiet som fortfarande  ser med nyktra ögon på vad som sker.

Du anser inte att det är rasistiskt att låta barn i fattiga länder inte längre ha tillgång till rent vatten för att vi ska bekosta flyktingar vi inte längre har plats för??

http://www.svt.se/nyheter/inrikes/vad-hander-om-det-svenska-bistandet-halveras
    Enskilda? Du vet inte vad rasism betyder. Som så många andra. 
  • Anonym (E)
    Rani skrev 2015-11-15 00:49:34 följande:
    Får väl tillägga att jag inte håller med dem på en fläck heller. Är inte konservativ, livrädd bakåtsträvare.
    Vad menar du med bakåtsträvare?
  • Anonym (agda vass)

Nä jag skulle aldrig rösta på SD för de tror inte på alla IS-terroristers lika värde, eller samma värde eller typ vad det heter. Jimmie är inge snäll.

Svar på tråden Skulle du kunna tänka dig att rösta på SD idag?