Skulle du kunna tänka dig att rösta på SD idag?
Som frågan lyder.
Som frågan lyder.
Det finns bara ett parti som jag med ALL säkerhet kan säga att jag ALDRIG NÅGONSIN kommer att rösta på, och det är FI.
Mest TROLIGT kommer jag aldrig heller att rösta på SD, men det är pga hur, av och med vilka partiet är uppbyggt, inte för att jag inte håller med om många av sakfrågorna.
Inte idag heller.
Fortfarande KLP
Helt jäkla otroligt att människor kan tro att SD skulle kunna styra ett land så många tomtar som finns i det partiet. Kolla bara på hur många som utesluts i parti och minut. Kanske ser det fint ut det som står i deras partiprogram, kanske finns några ledande fortroendeingivande personer. Men kom igen! Har folk missat alla skandaler? Alla korkskallar som inte kan räkna, uttalalar sig knasigt, gör bort sig?
Skulle inte ens rösta på dem under pistolhot. De har en snedvriden och inhuman männoskosyn. många av dem har förflutet i rasistiska organisationer, det säger väl allt eller? eller ska de vara bättre nu med kavaj och slips, trots samma åsiker i grunden. Vakna upp Sverige.
Helt jäkla otroligt att människor kan tro att SD skulle kunna styra ett land så många tomtar som finns i det partiet. Kolla bara på hur många som utesluts i parti och minut. Kanske ser det fint ut det som står i deras partiprogram, kanske finns några ledande fortroendeingivande personer. Men kom igen! Har folk missat alla skandaler? Alla korkskallar som inte kan räkna, uttalalar sig knasigt, gör bort sig?
Man släcker inte eld med bensin.
Att tro att hatpartiet SD skulle vara botemedlet mot hatsekten Islamiska staten är rejält korkat.
Nä jag skulle aldrig rösta på SD för de tror inte på alla IS-terroristers lika värde, eller samma värde eller typ vad det heter. Jimmie är inge snäll.