• Anonym (Engvoll)

Blöder ni av Lutinus?

Hur vanligt är det egentligen att man blöder av Lutinus?
    Jag blöder inte men har färgade Lutinusflytningar men efter varje gång jag tagit tabletten är applikatorn svagt rosafärgad. Jag är så orolig för missfall. Är i v 5.

Någon som kan lugna mig?

• Svar på tråden Blöder ni av Lutinus?
  • Jag är bara jag
    Cyanea skrev 2015-11-18 13:46:54 följande:
    Hahaha - det här var klockrent!! Instämmer helt. Det var även flera gånger jag lyckades riva mig med själva applikatorn. Vilket j*vla otyg rent ut sagt ;) 
    Jag vägrar numer. Hellre sprutor i kubik än det där! Kletet/rinnet ska vi inte prata om...
  • Cyanea
    Jag är bara jag skrev 2015-11-18 15:49:26 följande:
    Jag vägrar numer. Hellre sprutor i kubik än det där! Kletet/rinnet ska vi inte prata om...
    Word!! Provade Crinone en gång, och den applikatorn blir ju riktigt vass när man bryter av spetsen :S Usch nej, sprutor låter trevligare. Visste dock inte att man kunde få det? 
  • Jag är bara jag
    Cyanea skrev 2015-11-18 15:52:23 följande:
    Word!! Provade Crinone en gång, och den applikatorn blir ju riktigt vass när man bryter av spetsen :S Usch nej, sprutor låter trevligare. Visste dock inte att man kunde få det? 
    Crinone orsakade stopp på mig dessutom= riktigt otrevligt... Minns dock inte att dom hade applikator,kanske de inte hade -08 heller. Och nej,sprutor finns än så länge inte i Sverige. Gör ont och lämnar märken, men man slipper allt pill där inne,allt klet,allt vad gäller att ligga kvar och vila. Praktiskt på resande fot också!
  • Cyanea
    Jag är bara jag skrev 2015-11-18 15:58:00 följande:
    Crinone orsakade stopp på mig dessutom= riktigt otrevligt... Minns dock inte att dom hade applikator,kanske de inte hade -08 heller. Och nej,sprutor finns än så länge inte i Sverige. Gör ont och lämnar märken, men man slipper allt pill där inne,allt klet,allt vad gäller att ligga kvar och vila. Praktiskt på resande fot också!
    Vet inte om den kallas applikator för Crinone, jag menar dock själva tuben man för in. När man bryter av toppen blir det alltid en vass pigg :S Aha, då förstår jag! Hoppas de kommer hit då, ska vi göra det här igen undviker jag helst dessa vagitorier... HATAR kletet!!
  • Anonym (Engvoll)

Ikväll har jag börjat blöda lite färskt blod.. Nu väntar jag bara på att det skall komma igång, missfallet.. Fan också!

• Anonym (Engvoll)
    Jag är bara jag skrev 2015-11-21 21:23:21 följande:

Svär med dig! Vet hur det känns tyvärr...

Har vul i början av december så börjar det inte blöda mer + om det börjar komma klumpar så har jag nog hoppet uppe men magkänslan säger något het annat..
    Tyckte det kunde räcka med mina två X!
  • Anonym (Engvoll)

Om det inte börjar komma klumpar skulle det stå..!

• Cyanea
    Anonym (Engvoll) skrev 2015-11-21 21:21:05 följande:

Ikväll har jag börjat blöda lite färskt blod.. Nu väntar jag bara på att det skall komma igång, missfallet.. Fan också!

Men näe! Vad tråkigt :( Man ska nog inte ge upp förrän man verkligen vet att det gått åt fanders, men vet precis hur jobbigt det är att småhoppas... Håller alla tummar för att det är bra med ditt lilla liv. Uppdatera gärna om du vill och orkar. Stor kram!! 
  • Anonym (Engvoll)

Än så länge har det inte kommit igång någon blödning, fortfarande bara blodblandat i Lutinusgeggan som kommer ut. Men fortfarande vattnigt blodslem på Lutinusapplikatorn.

Tog mitt tredje digitala test idag och nu har det slagit om till 3+, det känns bra! Imorgon skall jag på hälsosamtal på MVC.

Det kanske bara är Lutinusen som spökar..?

Svar på tråden Blöder ni av Lutinus?