• Anonym (Engvoll)

Blöder ni av Lutinus?

Hur vanligt är det egentligen att man blöder av Lutinus?
    Jag blöder inte men har färgade Lutinusflytningar men efter varje gång jag tagit tabletten är applikatorn svagt rosafärgad. Jag är så orolig för missfall. Är i v 5.

Någon som kan lugna mig?

• Svar på tråden Blöder ni av Lutinus?
  • Cyanea
    Anonym (Engvoll) skrev 2015-11-23 15:15:11 följande:

Än så länge har det inte kommit igång någon blödning, fortfarande bara blodblandat i Lutinusgeggan som kommer ut. Men fortfarande vattnigt blodslem på Lutinusapplikatorn.

Tog mitt tredje digitala test idag och nu har det slagit om till 3+, det känns bra! Imorgon skall jag på hälsosamtal på MVC.

Det kanske bara är Lutinusen som spökar..?

YES!!! Det låter som goda nyheter :D Absolut kan det vara så. Jag fick en orange/rosa/röd blödning som kom i ganska stor mängd, var övertygad om att det var början av "dammen som släppt", men det var bara slemhinnan som var trött på Lutinus. Det låter STRÅLANDE att testet gått upp, det tyder ju på att hCG ökar och att din lilla ärta mår bra! Heja heja!! Jag håller tummarna!
  • Anonym (Engvoll)

Tänkte bara uppdatera och berätta att läget fortfarande är stabilt Glad. Det finns nog en liten en där inne i magen, i förrgår kom första slängen av illamående.

• Cyanea

Vad härligt att höra :D Ska du göra VUL snart? Håller tummarna för att det fortsätter att gå bra! 

• Anonym (Engvoll)
    Cyanea skrev 2015-11-29 14:26:56 följande:

Vad härligt att höra :D Ska du göra VUL snart? Håller tummarna för att det fortsätter att gå bra! 

Jag har vul om 11 dagar! Börjar redan bli nervös men det kommer nog gå bra Glad
  • Anonym (Engvoll)

Jag vet inte om jag får sluta med Lutinus direkt efter vul:et eller inte. Har läst mig till att vissa får det medan andra skall fortsätta till v 12. Om jag måste fortsätta tänker jag be om Crinone istället, det borde inte vara lika "illa" som Lutinus..

• Cyanea

Spännande :D Jag hade ren och skär ångest innan vårt VUL, men det blev helt fantastiskt. Ingen idé att ta ut saker i förväg ändå, så hoppas så mycket du bara kan och försök att se fram emot det. 

• Anonym (Engvoll)

Det fanns en liten ärta med tickande hjärta i magen :) blev framflyttad från 6+6 till 7+1.

Enligt läkaren är det nu 98% chans att det går hela vägen :)

• Cyanea

YES!!! Åh vilka underbara nyheter!!! Vad glad jag är för din skull :D 

Ett tickande hjärta är den bästa prognosen man kan få, så njut nu så ofta du kan. Nu händer det äntligen! Lycka till <3 

• Anonym (Engvoll)
    Cyanea skrev 2015-12-10 12:48:42 följande:

YES!!! Åh vilka underbara nyheter!!! Vad glad jag är för din skull :D 

Ett tickande hjärta är den bästa prognosen man kan få, så njut nu så ofta du kan. Nu händer det äntligen! Lycka till <3 

Tack! Det känns så bra!
  • linsen79

Glad att hitta en gammal tråd om detta, även om ingen kanske längre är aktiv här. Skönt att se att andra haft liknande symton och funderingar.
    Har blött sedan ruvardag 2, är inne på rd 6 nu. Färskt blod, rödrosa typ. Någon dag har det kommit ganska mycket, nån annan dag bara lite när jag torkat mig. Blir så nervös över detta. Känns som att ivf:en misslyckats, men kanske inte ska misströsta helt ännu. 

• Fjällen
    linsen79 skrev 2018-02-25 17:33:05 följande:

Glad att hitta en gammal tråd om detta, även om ingen kanske längre är aktiv här. Skönt att se att andra haft liknande symton och funderingar.

Har blött sedan ruvardag 2, är inne på rd 6 nu. Färskt blod, rödrosa typ. Någon dag har det kommit ganska mycket, nån annan dag bara lite när jag torkat mig. Blir så nervös över detta. Känns som att ivf:en misslyckats, men kanske inte ska misströsta helt ännu. 

Hej, hur gick det för dig? Jag har samma problem. Är på ruvardag 14. Tror att det kan vara mensen som är på ingång men inget som kommer fast detta är tredje dagen jag ser rosa när jag kör upp lutinusen.
Svar på tråden Blöder ni av Lutinus?