• Forumvärd

    Snö där du bor?

    Vintern verkar ha kommit med besked i helgen. I alla fall på vissa platser i vårt avlånga land.
    Skåne blev vintervitt med besked medans Sundsvallstrakten där jag huserar i det närmaste är bart.
    Hur ser det ut för dig?
    Har du fått snö inpå knuten? Tomte
    Rösta och diskutera gärna.
    Har du en bild får du mer än gärna ladda upp den i tråden.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Snö där du bor?
  • Vanja

    Bor i Uppsala och väntar otåligt.. Ser inte ut att komma än på ett tag tyvärr. :(

  • Anonym (Örebroish)

    Bor i Örebrotrakten. Vi har mellanmycket snö. Inga drivor, men ändå så att det går att åka pulka. :)

    Röstade på "annat".

  • Oscarsmamma84

    Ja bor i Skåne o fått riktigt mycket snö o vår usla hyresvärd har fortfarande inte skottat så vi har varit insnöade ett tag nu

  • Aikido

    Rimfrosten ligger i drivor men ingen snö. Det har kommit väldigt lokalt runtom. Någon decimeter snö några mil bort åt ett håll. Barmark i övrigt.


    Dö fästingar dö!!!
  • suziz

    Tja, ca en decimeter snö, knappast vad jag kallar rejält med snö, bara precis så att man kan åka pulka och ha kul i snön. Lite till hade gärna fått komma

  • LaLola

    Lite snö hos mig utanför Östersund.
    Behöver inget mer o efter nyår får det gärna försvinna igen.

  • LaLola
    Oscarsmamma84 skrev 2015-11-23 09:41:03 följande:

    Ja bor i Skåne o fått riktigt mycket snö o vår usla hyresvärd har fortfarande inte skottat så vi har varit insnöade ett tag nu


    Insnöade? Har det kommit flera meter?
  • lövet2

    Jodå, vi har haft snö ett tag nu, men inte särskilt mycket. Några centimeter bara. Just i dag är det härlig sol och 17 minusgrader här i södra Norrbotten.

Svar på tråden Snö där du bor?