• Stolt Farsa

    Vad tycker ni om killar som stönar under sex?

    Motivera gärna

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad tycker ni om killar som stönar under sex?
  • Blondacissi

    Tycker det otroligt sexigt när killen stönar. Det är ett  bekräftande på att han njuter. Själv njuter jag ännu mer när han stenar. Mmmmm.....😜

  • Anonym (Anna-Karin)

    "Aaaaahhh...ååååååh.......mmmmm......snart....nuuuuuuuu......ååååååh"

    Så låter min kille strax innan han sprutar.

  • Anonym (Ljud)

    Klart man ska njuta och stöna under sexet. Dock inget överdrivet utan det ska vara naturliga härliga stön som liksom säger att det är riktigt skönt. 

    Jag stönar och låter ganska mycket. Jag vill ha dirtytalk och säger ifrån om det inte är skönt.
    Njuter ohämmat av sex. Solig

  • Anonym (Anna-Karin)
    Anonym (Ljud) skrev 2023-01-01 09:00:17 följande:

    Klart man ska njuta och stöna under sexet. Dock inget överdrivet utan det ska vara naturliga härliga stön som liksom säger att det är riktigt skönt. 

    Jag stönar och låter ganska mycket. Jag vill ha dirtytalk och säger ifrån om det inte är skönt.
    Njuter ohämmat av sex. Solig


    Mmm...dirtytalk är nice.
  • Anonym (Bryr sig inte)
    Anonym (Anna-Karin) skrev 2022-12-31 01:17:48 följande:

    "Aaaaahhh...ååååååh.......mmmmm......snart....nuuuuuuuu......ååååååh"

    Så låter min kille strax innan han sprutar.


    Finner du det störande?
  • PunkPyret

    Jag blir grymt besviken om killen är alldeles tyst. Det känns helt onaturligt, klart att man låter när det är skönt och när man kommer. Man som kvinna.

  • Anonym (Bryr sig inte)
    PunkPyret skrev 2023-01-02 22:42:58 följande:

    Jag blir grymt besviken om killen är alldeles tyst. 


    Blir du besviken på dig själv? Dom allra flesta är inte tysta 
  • PunkPyret
    Anonym (Bryr sig inte) skrev 2023-01-03 00:04:50 följande:
    Blir du besviken på dig själv? Dom allra flesta är inte tysta 
    Njaa... allmänt besviken. För det är som du skriver, de allra flesta låter när det är skönt och är han helt tyst så har han väl inte så skönt som jag skulle önska. Men det är väl oftast bådas ¨fel¨ då, man får bara konstatera att det funkade inte denna gången. Men det har inte hänt många gånger i livet.
  • Pussan
    Blondacissi skrev 2022-12-30 23:14:44 följande:

    Tycker det otroligt sexigt när killen stönar. Det är ett  bekräftande på att han njuter. Själv njuter jag ännu mer när han stenar. Mmmmm.....😜


    Anonym (Ljud) skrev 2023-01-01 09:00:17 följande:

    Klart man ska njuta och stöna under sexet. Dock inget överdrivet utan det ska vara naturliga härliga stön som liksom säger att det är riktigt skönt. 

    Jag stönar och låter ganska mycket. Jag vill ha dirtytalk och säger ifrån om det inte är skönt.
    Njuter ohämmat av sex. Solig


    PunkPyret skrev 2023-01-02 22:42:58 följande:

    Jag blir grymt besviken om killen är alldeles tyst. Det känns helt onaturligt, klart att man låter när det är skönt och när man kommer. Man som kvinna.


    Instämmer med allt detta, klart att det låter när man njuter, och klart att jag njuter mer om han också låter.
    Älskar också dirty talk, från båda håll ska det vara och grovt ska det vara. 
  • Eurydike

    Fett hett! 🔥 Men det är sexigt att vara tyst också 🤫 Det är det som är äkta som är upphetsande tycker jag!

  • Anonym (Bryr sig inte)
    Eurydike skrev 2023-01-05 23:45:04 följande:

    Fett hett! 🔥 Men det är sexigt att vara tyst också 🤫 Det är det som är äkta som är upphetsande tycker jag!


    Det går lika bra för din del så länge det är äkta men hur kan man veta det?
  • Eurydike
    Anonym (Bryr sig inte) skrev 2023-01-09 22:12:11 följande:
    Det går lika bra för din del så länge det är äkta men hur kan man veta det?
    Hur kan man någonsin veta någonting? Vad som är äkta eller bara känns äkta? Eller vad som kanske rentav är oäkta? Har man riktig otur är man själv oäkta och har man ännu mer otur är hela världen det. Då är vi inne på vetenskapsteori, men jag föredrar nog ändå att stanna i sängen, för det är varmare där. Vill du göra mig sällskap? 😊🛏
  • Anonym (Bryr sig inte)
    Eurydike skrev 2023-01-09 22:23:09 följande:
    Hur kan man någonsin veta någonting? Vad som är äkta eller bara känns äkta? Eller vad som kanske rentav är oäkta? Har man riktig otur är man själv oäkta och har man ännu mer otur är hela världen det. Då är vi inne på vetenskapsteori, men jag föredrar nog ändå att stanna i sängen, för det är varmare där. Vill du göra mig sällskap? 😊🛏
    Jag har redan sällskap. Är man tillsammans ofta så märker man det  
  • Eurydike
    Anonym (Bryr sig inte) skrev 2023-01-09 22:38:26 följande:
    Jag har redan sällskap. Är man tillsammans ofta så märker man det  
    Tusan också! Kan tänka mig det, men frågan är bara vad som är tillräckligt ofta 🤔
  • Anonym (My)

    Var en med kille en gång som så fort han stoppat in den började låta högljutt ?åååå ååååå åååå??. svprr att hålla sig för skratt. Kan väl säga att jag kom av mig. Han var så inne i sina ljud och sin egen penetration att han nästan glömde att jag var där 🤣

  • Anonym (Bryr sig inte)
    Anonym (My) skrev 2023-01-09 23:06:30 följande:

    Han var så inne i sina ljud och sin egen penetration att han nästan glömde att jag var där 🤣


    Tycker du det är avtändande med killar som stönar?
  • Anonym (My)
    Anonym (Bryr sig inte) skrev 2023-01-10 05:36:15 följande:
    Tycker du det är avtändande med killar som stönar?
    Inte stönar, men låter som en högbrunstig ko och mer inne i det än sexet 
  • Anonym (Bryr sig inte)
    Anonym (My) skrev 2023-01-10 05:42:33 följande:
    Inte stönar, men låter som en högbrunstig ko och mer inne i det än sexet 
    vanligt stön har du inga problem med?
Svar på tråden Vad tycker ni om killar som stönar under sex?