• jess8212

Symtom

Jag undrar vilka symtom ni hade dagarna innan Bim?

Idag lördag är det en vecka sen mitt positiva ÄL test och vi mös dagen innan på fredagen! Vi har försökt att bli gravida i snart 2 år och har 2 missfall under loppets gång!

Igår fredag började jag få nån konstig mensvärk precis som om mensen skulle komma vilken sekund som helst! Alltid annars dagarna innan mens brukar jag få pms som ömma bröst men det har jag inte fått nu! Bim beräknas jag få på onsdag 9/12!

Vad kan detta va tro ni? Kan det vara en liten böna där inne redan?

Välkomna med att bomba med svar :)

• Svar på tråden Symtom
  • jess8212

Tack snälla för ditt svar! Ja dessa symtom, hur kan man veta liksom! Mm blir ju knäpp! Vet många som har mensvärk dagarna innan de plussat så jag håller hoppet uppe lite till ;)

• jess8212

Minns inte de andra gångerna tyvärr!! Har en pojke på snart 4 år sen innan! Minns inte där heller!

När hade befruktning då? Kände du den?

Men igår kväll kom de ömma brösten, har ont på de övre och undre delarna ej bröstvårtan så detta är väl som vanligt pms och mensen är på väg :(

• jess8212

Vad kul :) Då får vi följas åt! Håller tummarna ?????

Jag testade imorse men var negativt så hoppas jag testade för tidigt! Ska testa på torsdag igen om inte mensen dykt upp! Måste låta det gå några dagar!

Jag har fortfarande molvärk/mensvärk och ömma bröst! Dagarna innan mensen brukar jag få småblödningar men de har inte dykt upp! Skumt!

• jess8212

Jag kommer testa imorgon bitti ???? Fortf ömma bröst och mensvärk från och till. Har fått ådror på brösten som jag aldrig upptäckt förr ????

Håller tummarna för oss ?????

• jess8212
    jess8212 skrev 2015-12-08 18:43:54 följande:

Jag kommer testa imorgon bitti :)

Fortf ömma bröst och mensvärk från och till. Har fått ådror på brösten som jag aldrig upptäckt förr!

Håller tummarna för oss :)

• jess8212

Testade imorse och det var negativt!! Fattar inget!! Bim idag ju och ingen mens! Vad händer med min kropp?? :(

• jess8212

Igår onsdag 9/12 kom en pytteliten ljusrosa "blödning" eller flytning. Idag torsdag 10/12 är det mer vanligt blod och vad jag kan se är det kletigt! Luktar lite skumt gör det med (sorry) Hade ju äl 28/11 och min sista mens hade jag var 11/11! Kan detta va en nidblödning eller är det mensen?! Hur ser nidblödningar ut och hur länge varar dem?

• jess8212

Nu har mensen kommit igång på riktigt så det sket sig denna gången oxå :( Är så less på detta!!

• jess8212

Lycka till :)

Milosa skrev 2015-12-13 17:42:20 följande:

Åh vad tråkigt att höra! Hoppas det tar sig nästa gång för er, håller tummarna! 

Här har mensen fortfarande inte kommit igång än, tänkte vänta tills imorgon med att testa ifall att den inte kommer ikväll. Vågar inte hoppas på för mycket, även om jag har en liten känsla av att denna gång kanske det är vår tur. peppar peppar. 

Svar på tråden Symtom