• jess8212

Symtom

Vet exakt hur du känner dig :( Vi har oxå varit på fertilitetsutredning men det gav inget!! Håller tummarna för er/oss!!

Milosa skrev 2015-12-13 19:48:27 följande:

Och där kom mensen såklart... Att man ens fick upp hoppet där ett tag. Imorgon ringer vi och frågar efter den där tiden för utredning, orkar inte med denna besvikelsen längre. Man känner sig så jäkla kass!

• jess8212

Hur har det gått för er alla?

Jag ska ha ÄL nu i dagarna så då kör vi denna månad oxå då!!

• jess8212

Men oj vad kul :) Stort grattis!! Jag ska trsta om 2 v *håller tummarna*

Josefineq skrev 2015-12-22 23:43:01 följande:

Jag plussade den 12 december!!!! :):)

Hoppas det tar sig för dig denna gång!!

Håller tummarna!

• jess8212

Tack :)

Får man fråga hur du kände mellan ÄL och bim? Hade du flytningar?

För jag är en vecka efter ÄL och har nu tjocka vita flytningar samt molande från och till!

Josefineq skrev 2015-12-30 13:21:29 följande:

Lycka till!! :)

Josefineq skrev 2015-12-30 13:21:29 följande:

Lycka till!! :)

• jess8212

Ska oxå testa till helgen! Och jag har hör och häpna oxå "struntat" i att tänka på det lika mycket som innan! Känner samma, händer det så händer det och så tänker min sambo oxå! Vi har köpt hus så tankarna är i det just nu och mitt i allt packande här hemma ???????? ;)

Milosa skrev 2016-01-04 08:09:47 följande:

Jag tror jag har bim nu på söndag, den 10e. Har försökt undvika allt vad barnplanering innebär, det tog hårt på hoppet sist gång. Försöker tänka "Händer det så händer det". Hade nog trott att det skulle vara lätt för mig, är ung och har väldigt exakt mens, men tji fick jag! Varför känner man en sån skuld för?? Det är ju inget man kunnat påverka ändå, om det nu är nått fel.. ändå är det inte så lätt att tänka så när mensen väl kommer och man står där ännu en gång. Tur man har en underbar sambo som stöttar. Vi är mitt uppe i renovering så det är lätt att tänka på annat iallafall! Lycka till i väntan på plus och med graviditet för er andra, jag följer er gärna! :)

• jess8212

Och såklart!

Lycka till till oss :)

Milosa skrev 2016-01-04 08:09:47 följande:

Jag tror jag har bim nu på söndag, den 10e. Har försökt undvika allt vad barnplanering innebär, det tog hårt på hoppet sist gång. Försöker tänka "Händer det så händer det". Hade nog trott att det skulle vara lätt för mig, är ung och har väldigt exakt mens, men tji fick jag! Varför känner man en sån skuld för?? Det är ju inget man kunnat påverka ändå, om det nu är nått fel.. ändå är det inte så lätt att tänka så när mensen väl kommer och man står där ännu en gång. Tur man har en underbar sambo som stöttar. Vi är mitt uppe i renovering så det är lätt att tänka på annat iallafall! Lycka till i väntan på plus och med graviditet för er andra, jag följer er gärna! :)

• jess8212

Håller tummarna!

Här kom mensen som ett brev på posten :( Är så jävla trött på detta!

Milosa skrev 2016-01-11 11:32:31 följande:

Häftigt att du kunde känna att du var gravid så! Lite den känslan man går och hoppas på ju :D Hoppas illamåendet snart avtar för dig, så att du kan jobba som vanligt igen!

Här är mensen en dag försenad, jag brukar alltid känna en molande värk några dagar innan den är på väg. Men har ännu inte känt någon förvarning.. *Håller tummarna*

• jess8212

Hej igen alla!

Skulle haft min mens i lördags (6/2) och fick en liten ljusrosa blödning som jag brukar få nån dag innan mensen sätter igång! Men den kommer liksom inte gång! Testade neg i lördags samt igår tisdags! Vad är felet? Kan jag vara gravid ändå? Fattar inte!! Men de digitala clearblue testen kan väl inte visa fel? Eller? Kan man plussa såhär sent? Hade ÄL 27/1 och hade sex samma dag!

Mina ömma bröst har försvunnit. Har endast ljusrosa och hade en tampong i i måndags men var knappt nått på den när jag tog ut den!

Hjälp! Vad kan detta bero på?!

• jess8212

Mensenkom igång som vanlig i onsdags kväll :( Men har en liten känsla av att jag kanske kan vara gravid ändå! Finns chansen att man kan va det fast mensen var på besök? För nu två dagar efter den är slut känner jag mig så skum! Mår småilla från och till, kissar ofta och har huvudvärk jämt!

Ja, jag vet! Jag ha blivit nojig med tiden :(

• jess8212

Massa frågetecken! Nä, det skulle va en tumme upp! Denna hemsida är kass när man ser den genom mobilen ;)

• jess8212
    Josefineq skrev 2016-03-13 19:09:10 följande:

Men Gud vad roligt!!!! Häftigt att jag skrev och frågade precis. Kände det på mig att något hänt!!

Jag mår bra. Jag är i v18 men oroar mig för allt som vanligt. Himla långt till rul! Det är om 2 veckor..

Ja, det förstår jag verkligen! Vi har inte riktigt smällt det än för detta är så overkligt och chockartat! Vi kan inte riktigt glädjas åt det än med tanke på alla våra erfarenheter :( Men snart så! Håll tummarna att detta lilla liv stannar kvar där inne :) Blir i så fall i november hihi

Hur var din mage precis efter du plussade! Jag är så sjukt svullen, bubblig och gasig! Sen har jag småont hela tiden men det har väl redan börjat växa :(

Lycka till med din graviditet!
  • jess8212
    Josefineq skrev 2016-03-13 20:45:14 följande:

Men Gud vad roligt! Grattis igen :):)

Förstår.. Det är så overkligt!! Jag var riktigt bubblig och gasig i magen. Hade "ont" i tjejmagen hela tiden. Kändes som mensvärk ungefär. Jag grät och var arg hela tiden också minns jag! Hoppas allt går vägen för er nu! Har du några barn sedan innan?

Tack :)

Ja ok, igår kväll var jag så sjukt gasig och ont i ljumskarna!

Ja, vi har en pojke på 4 år ;) Han fick reda på det imorse ;) - När ska vi ta ut den? Sa han hahaha

Men jag har glömt allting sen den graviditeten ;)
Svar på tråden Symtom