• Anonym (Oj)

Han borstar inte tänderna!

Jag har varit hemma hos min pojkvän flera gånger nu och han har aldrig tandkräm hemma.. Jag frågade honom om det och han sa att han nästan aldrig borstar sina tänder!! Ofta smakar han konstigt och klibbigt i munnen och nu sen jag fick veta det vill jag knappt kyssas.. Han säger att han har så dåligt minne men visst kan man komma ihåg en sån sak??

Vad ska jag göra??

• Svar på tråden Han borstar inte tänderna!
  • Anonym (Oj)
    Eleonor01 skrev 2015-12-05 15:35:13 följande:

Om hygienen i munnen saknas så saknas det garanterat på andra plan också. Fy fasen så extremt äckligt!!! Hade aldrig kunnat leva m det

Nej han duschar flera gånger i veckan.
  • Nerfherder
    Anonym (Oj) skrev 2015-12-05 19:52:56 följande:

Nej han duschar flera gånger i veckan.

Men luktar det inte konstigt?
  • Anonym (Oj)
    choklad skrev 2015-12-05 17:58:02 följande:

Han brukar smaka konstigt och klibbigt? Och du har ändå kysst honom?! Är jag den enda som säger till killen att borsta tänderna innan vi fortsätter hångla om han inte smakar gott?

Alltså han borstar nog ibland för han har kommit några gånger och luktat mint så jag tänkte att han kanske hade problem med andedräkten eller något. Vissa med magproblem tex kan ju lukta konstigt och jag ville inte genera honom men nu när jag vet VARFÖR känns det ju bara vidrigt...
  • Anonym (Oj)
    Nerfherder skrev 2015-12-05 19:54:59 följande:

Men luktar det inte konstigt?

Inte när han pratar (konstigt nog) men när man kommer närmare och typ pussar så....
  • Anonym (CC)

Känns ju som om han inte är riktigt vettig. Hur är hans hygien i övrigt? Fräscht och städat hemma och kroppshygien?

• Dixie

kommer han ihåg att byta underkläder, tvätta, byta lakan?! 

• Anonym (Oj)
    Anonym (CC) skrev 2015-12-05 20:22:49 följande:

Känns ju som om han inte är riktigt vettig. Hur är hans hygien i övrigt? Fräscht och städat hemma och kroppshygien?

Eller hur, jag börjar också fundera sådär... Han är nog lite som ett barn, ansvarslös. Inte stökigt hemma men skurmoppen får nog inte så mycket motion. Börjar fundera på om han har någon diagnos för han tvättar tex först när ALLT är slut, han lagar aldrig ordentlig mat och verkar lite inne i sin bubbla. Vilka problem kan dyka upp i framtiden med någon som inte ens kan hålla efter sina tänder?

Eller bör jag bara säga till om det och sen vara nöjd, kan man göra slut med någon pga det?
  • Anonym (Oj)
    Dixie skrev 2015-12-05 20:29:42 följande:

Hm vi åkte bort en helg (fre em-sön kväll) och jag hade med 3 trosor + Tre sockar, han hade samma hela helgen tror jag... Typiskt unga killar eller snuskigt?
  • Anonym (Oj)
    Dixie skrev 2015-12-05 20:29:42 följande:

Hm vi åkte bort en helg (fre em-sön kväll) och jag hade med 3 trosor + Tre sockar, han hade samma hela helgen tror jag... Typiskt unga killar eller snuskigt?
  • Dixie
    Anonym (Oj) skrev 2015-12-05 20:54:50 följande:
    snuskigt!
Svar på tråden Han borstar inte tänderna!