Vilket block tillhör du?
Detta tycker jag är lite kul, man behöver inte lämna kommentarer men får gärna om man vill och självklart får man vara anonym!
Detta tycker jag är lite kul, man behöver inte lämna kommentarer men får gärna om man vill och självklart får man vara anonym!
Inget. Står utanför.
Gula blocket.
Varför? Det finns ju massor av opinionsundersökningar redan.
Vänsterblocket, även om borgarna kan ha en del OK åsikter.
Vänsterblocket, även om borgarna kan ha en del OK åsikter.
Vänsterblocket skulle jag säga, har alltid röstat rött. Men just nu säger jag blankt, finns inget parti (numera cirkus) överhuvudtaget idag som jag sympatiserar med.
Tycker själv det är väldigt svårt just nu, känns som alla partier säger massor som de inte menar
Du kanske är sosse? Det vore uppfriskande, (s) brukar vara extremt underrepresenterade i debatter på nätet.
Det borgerliga, sambon och jag brukar skämta och säga att vi bor i "den Reinfeldtska borgen".
Det borgerliga, sambon och jag brukar skämta och säga att vi bor i "den Reinfeldtska borgen".
Då antar jag att du och sambon har öppnat era hjärtan.
Aha, OK: Jo, det är väl sant att (mp) står till vänster om (s). Inget ont om dig, det var litet synd bara, (mp):are är vanliga på diskussionsforum, (s)-sympatisörer är det definitivt inte.
Kan ju ha att göra med utbildningsnivån kanske som vi var inne på i en annan tråd men samtidigt är (s) så pass stora att de borde ha gott om välutbildat folk också. Jaja, jag blev bara nyfiken.
Alltid rött alltid rätt
Jag är typ så vänster man kan bli