Är man ingen riktig kvinna om man inte bär nagellack jämt?
Tycker ni att man inte är en riktig(= bra) kvinna om man inte bär nagellack i princip varenda dag? Min sambo påstår det nu när jag inte vill måla naglarna längre.
Tycker ni att man inte är en riktig(= bra) kvinna om man inte bär nagellack i princip varenda dag? Min sambo påstår det nu när jag inte vill måla naglarna längre.
va? Jag är 45 och har i princip aldrig nagellack. Ingen man har någonsin kommenterat detta.
om han tror det sitter i naglar, kan du väl kontra med nåt lika löjligt om honom. Var sitter det "manliga" månntro?
Tror inte det TS! Jag har turkost nagellack och mitt ex tittade med avsmak, en jag dejtar föredrar annan färg. Jag tror kvinnligheten sitter i färgen inte för mkt från kvinnliga mallen
Det är klart kvinnligheten inte sitter i nagellacket. Men nagellack är ett kvinnligt attribut och om min man önskade att jag bar nagellack för att han tycker att jag är fin i det så skulle jag göra det eftersom det inte är någon stor grej för mig.
Känn efter. Vill du absolut inte göra det så ska du självklart inte göra det. Men om det inte är någon stor grej för dig och du kanske också trivs med att göra din man glad ska varför inte.