BF februari 2016
Vi väntar vårt andra barn i februari 2016 och jag tycker det vore spännande att komma i kontakt med andra som väntar barn då.
Vi väntar vårt andra barn i februari 2016 och jag tycker det vore spännande att komma i kontakt med andra som väntar barn då.
Vi har BF den 19 februari, men har ett kejsarsnitt planerat till ca den 12 februari. Vi bor i Stockholm, var bor ni?
Har bf 9/2 och det är andra barnet. Börjar kännas som att det närmar sig nu! Är ni klara med förberedelser och så? Jag jobbar ända till 31/1 och har knappt börjat. Med första tror jag att allt var klart i v 30...
Vi har BF den 19 februari, men har ett kejsarsnitt planerat till ca den 12 februari. Vi bor i Stockholm, var bor ni?
Jag väntar mitt första, beräknad till 11/2. Börjar stressa över allt som måste fixas =)
Har bf 9/2 och det är andra barnet. Börjar kännas som att det närmar sig nu! Är ni klara med förberedelser och så? Jag jobbar ända till 31/1 och har knappt börjat. Med första tror jag att allt var klart i v 30...
Vi ska föda på Sös. Vi var där när vi fick vårt första barn och var jättenöjda, dessutom ligger det nära vilket känns som ett extra stort plus nu när vår tvååring kommer vara hemma. Förhoppningsvis kan han hälsa på oss och så blir det snabbt och smidigt för min sambo att hälsa på honom hemma. Jag är mer oroad över hur tvååringen ska må, tycka och känna för att få ett småsyskon än för den kommande lillebrorn.
Bor oxå i Stockholm (Nacka:) Har fått mina andra på Sös och planerar att komma dit även denna gång:)
Kände du dig nöjd med SöS? Själv bor jag i Farsta men valde Huddinge som sjukhus. Med de andra två hänvisades vi till Södertälje. Tyckte vi blev välbemötta och väl omhändertagna där.
Jag har personligen varit mkt nöjd med Sös, men har vänner som haft mindre lätta förlossningar som inte alls varit lika nöjda. Första barnet fick jag på södra BB och vill gärna dit denna gången med om det är möjligt. Hur var Huddinge?