BF februari 2016
Vi väntar vårt andra barn i februari 2016 och jag tycker det vore spännande att komma i kontakt med andra som väntar barn då.
Vi väntar vårt andra barn i februari 2016 och jag tycker det vore spännande att komma i kontakt med andra som väntar barn då.
En till här :) väntar vårt tredje barn med bf 25 februari.
Vet ni könet? Vi ska på ett andra ul på tisdag för att kolla om moderkakan har flyttat sig. Den ligger för utgången. Och då sa bm att vi ska kolla kön, för på rul så var den livlig och ville inte visa :)
Vet ni könet? Vi ska på ett andra ul på tisdag för att kolla om moderkakan har flyttat sig. Den ligger för utgången. Och då sa bm att vi ska kolla kön, för på rul så var den livlig och ville inte visa :)
[quote=76161449][quote-nick]Pyltet skrev 2015-12-27 22:21:43 följande:[/quote-nick]Huddinge har jag inte testat ännu, men snart så :)
Sorry då fattade jag fel???? Men kan de verkligen skicka hem er när de vet att det gått fort tidigare? Men förstår att du är nervös över det eller att inte få plats. Vore ju mardrömmen!
Hej. Väntar mitt 6:e barn med bf 19/2. Har fått tid för igångsättning 2/2. Planerar att föda på Danderyds sjukhus där 2 av mina barn föds. Har varit mycket nöjd då det var ett lätt val. Har en 1,5 åring hemma så har inte behövt förbereda så mycket. Vill mest att tiden ska gå lite fortare då jag har rejäl värk i rygg och magen är 2 storlekar mindre än innehållet....sover dåligt mm. Inte den roligaste graviditeten så vill helst att min pojk tittar ut snart.
[quote=76161449][quote-nick]Pyltet skrev 2015-12-27 22:21:43 följande:[/quote-nick]Huddinge har jag inte testat ännu, men snart så :)
Sorry då fattade jag fel???? Men kan de verkligen skicka hem er när de vet att det gått fort tidigare? Men förstår att du är nervös över det eller att inte få plats. Vore ju mardrömmen!
[quote=76165447][quote-nick]Sous skrev 2015-12-28 22:36:49 följande:[/quote-nick]Roligt med samma bf :)
Ja, amningsbh borde jag köpa ny... Bra att du påminde mig. Måste ta tag i packandet åtminstone!
Köpte 3st på Twillfit i går på superrea, bara ett tips om du har Twillfit nära:)
Är en pojk vi ska få :)) väger nästan 2 kg och vid bf beräknas han väga det dubbla. Så blir nog en stor gosse..
Är en pojk vi ska få :)) väger nästan 2 kg och vid bf beräknas han väga det dubbla. Så blir nog en stor gosse..