Vad anser ni om bonusmammor som bestämmer när deras bonusbarn får ha sin mobiltelefon framme?
Vad anser ni om bonusmammor som bestämmer när deras bonusbarn inte får ha sin mobiltelefon framme?
Vad anser ni om bonusmammor som bestämmer när deras bonusbarn inte får ha sin mobiltelefon framme?
Fanns det något som sade att han inte gillade att hon sade till barnet?
Tror du inte att hon känner igen sig om hon läser?
Jag märkte på hans kroppsspråk att han inte gillade när hon sade till barnet.
Hur vida hon känner igen sig om hon läser här vet jag ej.
Det jag däremot vet är att för att det i lagens mening ska räknas som att jag hänger ut henne krävs det att jag t.ex länkar till hennes profil på Facebook
Men hursomhelst är detta off topic diskussion för tråden.
Men hur vet du att han inte tar upp detta med henne när de är ensamma? De flesta är inte så ohyfsat att de säger sånt när de är en massa folk runt om.
Har jag påstått att jag vet att han inte tar upp detta med henne när dom är ensamma?
Jag tycker det var bra gjort av honom att inte ställa till en scen om det när vi var samlade.
Har jag påstått att jag vet att han inte tar upp detta med henne när dom är ensamma?
Jag tycker det var bra gjort av honom att inte ställa till en scen om det när vi var samlade.
Men varför tog du då upp det? Du kunde väntat och pratat med din bror utan att alla andra var där? Eller det var bättre att du var ohyfsad och ställde till en scen?