• Anonym (ts)

Vad anser ni om bonusmammor som bestämmer när deras bonusbarn får ha sin mobiltelefon framme?

Vad anser ni om bonusmammor som bestämmer när deras bonusbarn inte får ha sin mobiltelefon framme?

• Svar på tråden Vad anser ni om bonusmammor som bestämmer när deras bonusbarn får ha sin mobiltelefon framme?
  • EnAnonumius
    BioBonus skrev 2015-12-27 17:37:14 följande:
    Men det tycker uppenbarligen inte din bror så lägg ner. Och vill du påverka honom att tycka som du så får du ta det med honom. Inte med bonusmamman på det sätt du själv framställt att det nu gick till.
    Du tar dig rättigheter i en fråga där du inte har några. Och du verkar fullkomligt oförstående när flera i tråden försöker förklara för dig att du framstår som extremt gränslös. Du bara ger tummen ner till alla som försöker få dig att se ditt eget beteende lite utifrån.
  • Anonym (ts)
    EnAnonumius skrev 2015-12-29 00:53:13 följande:
  • EnAnonumius
    Anonym (ts) skrev 2015-12-28 23:25:32 följande:
    Anonym (ts) skrev 2015-12-29 00:55:47 följande:
    Jag ser att du är jätte duktig på att hålla dina ord. Du skulle ju ignorera mig helt ser jag. Jag ser att du gör ett jätte duktigt jobb på att ignorerar mig.  Du skrev ju även uttryckligen att du inte brydde om vad skrev.
    Men uppenbarligen så bevisar du återigen att du bry dig om vad jag tycker. Du bry dig så otroligt mycket om vad jag tycker att du måste sätta tummen ned på när jag gör medhåll på andra.

Snacka om att du överbevisar mig att du totalt vägra att stå för dina ord du skrev i inlägg #274:
    Anonym (ts) skrev 2015-12-27 21:57:28 följande:
    Jag bryr mig inte om vad du tycker!

Jag tar till mig av Anonym (Mimmi) råd att bara ignorera dig.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (ts)
    Anonym (ts) skrev 2015-12-29 00:55:47 följande:
  • Anonym (ts)
    EnAnonumius skrev 2015-12-29 01:28:43 följande:

Jag ser att du är jätte duktig på att hålla dina ord. Du skulle ju ignorera mig helt ser jag. Jag ser att du gör ett jätte duktigt jobb på att ignorerar mig.  Du skrev ju även uttryckligen att du inte brydde om vad skrev.

Men uppenbarligen så bevisar du återigen att du bry dig om vad jag tycker. Du bry dig så otroligt mycket om vad jag tycker att du måste sätta tummen ned på när jag gör medhåll på andra.

Snacka om att du överbevisar mig att du totalt vägra att stå för dina ord du skrev i inlägg #274:

• EnAnonumius

Nu skall vi se här.
    TS satt och klankade i inlägg #266

Anonym (ts) skrev 2015-12-27 20:15:38 följande:
    Jag blir ärligt talat lite nyfiken vad som driver dig att sitta här i tråden i stort sätt 24/7 och kräva av mig att jag ska begripa detta utifrån det sätt som du ser på detta?
    Vad är det som driver DIG TS att sitta och göra påhopp på andra att de sitter och skriver inlägg 24/7 i din tråd när du har trådens högsta posthistorik?

Nu är det 20015-12-29. Klockan 01:34

Och TS har suttit och gjort 117 inlägg.

Vad är det som driver dig att sitta och anklaga andra för att göra det du egentligen sysslar med själv?

• EnAnonumius
    Anonym (ts) skrev 2015-12-29 01:30:19 följande:
    Du fortsätter att bry dig om vad jag tycker ser jag. 

Med andra ord. Med tanke på att du INTE gör som du hävdade att du skulle göra, alltså ignorera mig och sluta att bry dig om vad jag tycker (#274)  Du väljer att fortsätta att bry dig om vad jag tycker, och visar det genom att lägga tummen ned.

• Anonym (ts)
    EnAnonumius skrev 2015-12-29 01:28:43 följande:

Ha ha!

Att jag gör "tummen ner " på alla dina inlägg är på riktigt för att jag sk*ter totalt i "vad du försöker förklara för mig"

Så du är "helt ute och cyklar " som tror att mina "tummen ner " på dina inlägg beror på att jag bryr mig om "vad du försöker förklara för mig"

Från och med nu kommer du inte få någon mer respons alls från mig utan jag kommer att följa Anonym (Mimmi) råd att ignorera dig.

Ajöken på dig!
  • sextiotalist

På min sambos sida finns det ett par som är som ts. Om ts bror är som min sambo så står står ts bror bakom sin fru och har sin lojalitet hos henne.

Troligen har ts gjort bort sig och är svägerskan/system som man klappar snällt på huvudet och ser lite överseende på hennes kommentarer

• Anonym (p)
    sextiotalist skrev 2015-12-29 07:31:09 följande:

På min sambos sida finns det ett par som är som ts. Om ts bror är som min sambo så står står ts bror bakom sin fru och har sin lojalitet hos henne.

Troligen har ts gjort bort sig och är svägerskan/system som man klappar snällt på huvudet och ser lite överseende på hennes kommentarer

Hmm..

Hur tänker du nu?
Svar på tråden Vad anser ni om bonusmammor som bestämmer när deras bonusbarn får ha sin mobiltelefon framme?