första försöket RMC
Hej
Jag är helt ny här inne.
Vill komma i kontakt med flera som är på första försöket med Ivf.
Tänkte att man kunde följas åt.
Hej
Jag är helt ny här inne.
Vill komma i kontakt med flera som är på första försöket med Ivf.
Tänkte att man kunde följas åt.
Hej tjejer!va tråkigt ci!!33 :( <3 kul att det händer grejer för er andra nu iallafall!!! Lycka till allihopa!!följer lite på distans. Jag måste gå ner mer i vikt så får tidigast börja v 29:P vet inte om ja vill börja mitt i sommaren..kanske augusti :)
Oj så roligt. Tre veckor kommer att gå snabbt. .
Själv så har vi fått en tid i början av nästa vecka för insättning. .
O vad spännande nu är vi i fas igen! Jag ska få en blastocyst återförd imorgon. Så spännande men ändå läskigt! Hur känns det för dig? Så skönt när ägglossningstestet äntligen visade glad gubbe!????
Ja viste är det. Så nervösa.
Vad spännande. Då ligger du några dagar före mig. Du får berätta allt sen hur det går hur det kändes ja allt vill jag veta.
Jo jag blev jätte glad när omslaget kom blev lite nervös att kroppen skulle börja dumma sig. Så på måndag är det återförning. ..
Ja precis! Ska åka upp idag. Börjar bli lite fundersam på förberedelser. Det enda som står i pappren och som de sagt till mig är att jag ska vara lite kissnödig. Förstår ju att jag inte behöver fasta då jag har återföring på EM men dusch smycken smink? Nu duschar jag ju iofs ändå... o egentligen vet jag ju att jag nog inte behöver fixa med nåt sånt men det är väl så min nervositet visar sig. Lycka till på måndag!!
Jag har inte häller hört något om det men jag tror att man kan ha smink och sånt. Och att man ska vara kissnödig..
Lycka till idag och berätta sen hur det gick...
Hej! Det gick så bra! Grymt mkt smidigare än äggplock o överstimulering ;) nu ligger den där i magen lilla bönan. De behövde bara tina 1 embryo och det såg fint ut och läkaren var väldigt hoppfull! Så nu har vi 4 kvar i frysen om detta inte fäster. Känns skönt! Inga problem med smink eller så men man är ombytt precis som vid äggplocket.
Ojojoj så spännande. Vad bra att allt såg bra och att det gick bra. Nu håller vi alla tummarna på att den stannar kvar.. när har du test dag?
Lycka till idag! :) :)
Så härligt att höra! Nu händer det lite grejer!
Förra gången när jag sprayade hade jag inga biverkningar alls, denna gången har jag en sån förfärlig huvudvärk som inte släpper..
Hur många dagar efter ert första ultraljud blev äggplocket? Jag försöker planera jobbet men det är inte helt lätt. Min chef ville att jag skulle åka till Stockholm vecka 22 men då har jag ju blodprover och VUL så jag fick hitta på en rövarhistoria.. Då föreslog han vecka 23 istället och jag fick hitta på en ny lögn... Har fått skriva upp alla historier jag dragit till med så jag inte försäger mig..