• Anonym (Haha)

Hahaha min tjejs mamma kollar på porr

Jag lånade min tjejs mammas dator idag för att googla fram lite information gällande en sak. Av nyfikenhet sökte jag på kärringens webbhistorik för att se vad hon brukar söka på, kanske något dirty eller så. Förvånad som jag är hittar jag porr hahaha.

Hennes mamma är en tant på 45 år ungefär. Visste verkligen inte att tanter i den åldern för det första googlar på porr, och för det andra visste jag inte ens att de visste hur man gör det. Hon den här verkar ha ett sinne för porr, de va inte lite jag hittade. What a nasty slut hahaha

Porrsurfar ni gamla människor i samma ålder som henne ocksp? Ahhahaa

• Svar på tråden Hahaha min tjejs mamma kollar på porr
  • Anonym (;))
    Anonym (Haha) skrev 2015-12-28 16:11:24 följande:

Jag lånade min tjejs mammas dator idag för att googla fram lite information gällande en sak. Av nyfikenhet sökte jag på kärringens webbhistorik för att se vad hon brukar söka på, kanske något dirty eller så. Förvånad som jag är hittar jag porr hahaha.

Hennes mamma är en tant på 45 år ungefär. Visste verkligen inte att tanter i den åldern för det första googlar på porr, och för det andra visste jag inte ens att de visste hur man gör det. Hon den här verkar ha ett sinne för porr, de va inte lite jag hittade. What a nasty slut hahaha

Porrsurfar ni gamla människor i samma ålder som henne ocksp? Ahhahaa

och du hänger på ett forum för gravida / nya mammor, tant forum

så det kanske jämnar ut sig på nåt vis
  • Anonym (Tönt.)

Hur gammal är du? 12 år eller? För det första är man inte tant när man är 45år. För det andra finns det människor som har sex långt upp i 70-80 års åldern. Sen ska du ge fan i att snoka i hennes saker. Läser du andras dagböcker också? Rotar i deras fickor? Inte okej.

• Anonym (Kvinna 45)

Hahaha! Kom hit ska jag snyta dig, pojkvasker!

Jag är 45 och porrsurfar flera gånger i veckan och har full koll på det mesta inom den genren. Det bästa och häftigaste sexet kommer med erfarenhet och ålder, det är NU det är som roligast!

Vänta du, så ska du få se när du växt till dig lite, om typ 20-30 år! ????

• Anonym (Det var vi)

Käre unge man, bara då att du vet. Det var vår generation som uppfann datorn och internet. Vad har din generation uppfunnit?

• Dr Nail

Ni kan chilla, trollet kommer inte skriva nåt mer här :) Jag känner igen typen. Detta är en lättviktare, blir mätt väldigt fort :)

• athanatos
    Anonym (Det var vi) skrev 2015-12-28 16:46:37 följande:

Käre unge man, bara då att du vet. Det var vår generation som uppfann datorn och internet. Vad har din generation uppfunnit?

Nu ska vi inte överdriva, just det tror jag inte 45åringar kan ta åt sig äran för :p dagens 45åringar kom faktiskt in relativt sent.
  • Anonym (Kvinna 45)

Kan inte påstå att vi kom in sent. Jag har hängt online sen 1997 och många med mig som idag är medelålders, så nu får ni nog tänka om lite!

• Anonym (Agneta)
    Anonym (Det var vi) skrev 2015-12-28 16:46:37 följande:

Meeeh, han är ju bara en pojkvasker än! Han växer nog till sig så småningom ;)
  • S c h n a

Den här tanten porrsurfade innan du ens var född och det är ytterst osannolikt att jag kommer sluta med det.

Svar på tråden Hahaha min tjejs mamma kollar på porr