• Anonym (Haha)

Hahaha min tjejs mamma kollar på porr

Jag lånade min tjejs mammas dator idag för att googla fram lite information gällande en sak. Av nyfikenhet sökte jag på kärringens webbhistorik för att se vad hon brukar söka på, kanske något dirty eller så. Förvånad som jag är hittar jag porr hahaha.

Hennes mamma är en tant på 45 år ungefär. Visste verkligen inte att tanter i den åldern för det första googlar på porr, och för det andra visste jag inte ens att de visste hur man gör det. Hon den här verkar ha ett sinne för porr, de va inte lite jag hittade. What a nasty slut hahaha

Porrsurfar ni gamla människor i samma ålder som henne ocksp? Ahhahaa

• Svar på tråden Hahaha min tjejs mamma kollar på porr
  • xSpinell

Jag undrar lite vart Ts "Anonym (Haha)" tog vägen ?

Skulle vara roligt att höra han åsikt bland alla oss gamla människor .

Men Ts kanske har gått till sängs o knytit sig vid den här tiden , klockan är ju ganska sent nu

• The one in Blue

Men hörni, varför sjunker ni till lillkillens nivå? What's with all the ungdomsförakt? Tänk på att han skriver så här för att han inte förstår bättre.

• Emmispemmis
    Liebling skrev 2015-12-28 20:27:21 följande:

Det kan vara ett tidigt tecken på demens. Det finns ingen kvinna över 25 som ens tänker på sex. Då är det över och förbi och en normal kvinna utvecklar sundare intressen som knyppling och filateli.

Det kan också vara så att hon har hamnat i dåligt sällskap, t.ex. en ung man i din egen ålder som har lärt henne att man kan googla andra saker än SMHI och Gunde Svan.

Det är i alla fall inte normalt på något vis. Man blir helt enkelt beklämd. Vart är världen på väg?

Här tycker jag du absolut är något på spåren! Första steget är nog att kontakta läkare för att utesluta en demenssjukdom. I annat fall är det läge att se över hennes sällskap.
  • Michael 310
    Anonym (Kvinna 45) skrev 2015-12-28 17:07:03 följande:

Kan inte påstå att vi kom in sent. Jag har hängt online sen 1997 och många med mig som idag är medelålders, så nu får ni nog tänka om lite!

Fast 97 är ganska sent. Vet att vi hade ett 14.4 kbps modem hemma när jag gick i 4an det bör ha vart 91. Har hängt online sen dess :)
  • MrsPJ
    The one in Blue skrev 2015-12-28 20:46:44 följande:

Men hörni, varför sjunker ni till lillkillens nivå? What's with all the ungdomsförakt? Tänk på att han skriver så här för att han inte förstår bättre.

Inte förstår bättre? En tonåring kanske tycker att 45 är gammalt och har svårt att förlika sig med tanken på att föräldrar har sexdrift och kollar på porr men att uttrycka sig så respektlöst och kvinnoförnedrande? Är det att inte förstå bättre? Curlingfasoner.
  • Sedna
    Michael 310 skrev 2015-12-29 07:34:33 följande:
    Fast 97 är ganska sent. Vet att vi hade ett 14.4 kbps modem hemma när jag gick i 4an det bör ha vart 91. Har hängt online sen dess :)
    Jag kommer ihåg att jag skaffade min första e-mailadress 1992, och jag har haft samma i alla år! Skaffade en egen hemdator med e-mailabonnemang först 1997 dock, innan dess använde jag internet på jobbet eller på typ bibliotek och internetcaféer. Jag var lite rädd för att skaffa dator och internet hem, för jag ville inte bli sittande där hela tiden. Och visst HAR datoranvändandet tagit upp lite för mycket av min tid sedan dess, så jag är glad att jag inte hade det då under ungdomsåren när man ska vara ute i verkligheten i stället!
  • Har gjort det
    Anonym (Haha) skrev 2015-12-28 16:13:26 följande:
    Kanske, kanske inte, vad vet jag. Jag är 20 år
    Du resonerar som som du vore 12....
  • Pentra

Ja, du, TS, liiille vän... Håll i dig nu... Mitt barnbarns mormor kollar porr...

• Fru Tant

Vadå 45 år? Vadå tant? Tant! Vet hut snorunge! Kom hur ska jag knulla skiten ur dig!

• Ego Lovers
    Fru Tant skrev 2015-12-30 01:45:08 följande:

Vadå 45 år? Vadå tant? Tant! Vet hut snorunge! Kom hur ska jag knulla skiten ur dig!

Tant! Ungen vet hut som tilltalar tant korrekt
  • driver28
    Anonym (Haha) skrev 2015-12-28 22:13:26 följande:
    Kanske, kanske inte, vad vet jag. Jag är 20 år
    Och verkar haft svårt att gå ut skolan. Tant vid 45. Suck. Du har ingen aning så fjunig du är, hur livet som vuxen ser ut. Akta dig så inte svärmor slukar dig hel ;)
  • driver28
    The one in Blue skrev 2015-12-29 02:46:44 följande:

Oj. Sorry. Tänkte inte på att grabben är ett av den svenska skolans blysänken....
  • driver28
    Aikido skrev 2015-12-28 22:17:06 följande:

Absolut inte. Sexdriften dör liksom totalt när man blir ett par år äldre än du (18). Det eventuella tekniska kunnandet klingar också av dramatiskt när den svårare demensen sätter in vid 25 ungefär. Numera sitter jag mest och tittar i postorderkatalogerna bland underkläderna och drömmer mig tillbaka till ungdomens dagar. Datorns strömknapp hittar jag inte ens längre.

Porrsurfande 45-åriga pensionärer? Nej tvi vale!

Hahaha! Well put
  • driver28
    Sea breeze skrev 2015-12-29 02:06:07 följande:
    Jag svarade på frågan om att kunna SURFA, som ts nämnde i sin trådstart och det har man vanligt folk utanför akademiska kretsar kunnat gjort sen 95-96 när de första sökmotorerna värd namnet, kom. Så ja, internet var i sin linda 97!
    Jag hade uppringt internet i Sverige redan 1994! INGEN jag kände hade e-post. Jag hade en siffra mindre i mitt kundnummer än någon annan jag kände. Internet tog nog fart 1997 som många nämner här.
  • sextiotalist
    driver28 skrev 2015-12-30 05:28:44 följande:

Jag hade uppringt internet i Sverige redan 1994! INGEN jag kände hade e-post. Jag hade en siffra mindre i mitt kundnummer än någon annan jag kände. Internet tog nog fart 1997 som många nämner här.

Jag hade e-post 1994 och 1995 kunde vi använda internet på jobbet.
  • The one in Blue

På tal om omognad så tycker jag att det är högst intressant att jag är 21 år och ändå verkar ha uppnått en högre mognad än majoriteten i den här tråden.

När jag skrev att snubben inte förstår bättre menade jag att han uppenbart saknar mognad och därför skriver som han gör. Jag tycker dock att ni som går på och trakasserar verkar ligga på samma intellektuella nivå som han gör. Eller blev ni bara kränkta?

Gör ni likadant IRL undrar jag? När en ungdom kläcker ur sig nåt dumt så går ni på typ 10 stycken och trakasserar? Obehagligt. Vilka fantastiska förebilder. Inte konstigt att vi ungdomar är så oförskämda nuförtiden.

"Vill du bli respekterad av din avbild får du visa din avbild respekt." Föregå med gott exempel, markera att detta inte är ok och uppvisa samtidigt ett föredömligt beteende själva. Jävlar, ska jag behöva lära er vuxna människor allt...

Svar på tråden Hahaha min tjejs mamma kollar på porr