• Anonym (Haha)

Hahaha min tjejs mamma kollar på porr

Jag lånade min tjejs mammas dator idag för att googla fram lite information gällande en sak. Av nyfikenhet sökte jag på kärringens webbhistorik för att se vad hon brukar söka på, kanske något dirty eller så. Förvånad som jag är hittar jag porr hahaha.

Hennes mamma är en tant på 45 år ungefär. Visste verkligen inte att tanter i den åldern för det första googlar på porr, och för det andra visste jag inte ens att de visste hur man gör det. Hon den här verkar ha ett sinne för porr, de va inte lite jag hittade. What a nasty slut hahaha

Porrsurfar ni gamla människor i samma ålder som henne ocksp? Ahhahaa

• Svar på tråden Hahaha min tjejs mamma kollar på porr
  • Anonym (Agneta)
    Anonym (Kvinna 45) skrev 2015-12-28 17:07:03 följande:

Kan inte påstå att vi kom in sent. Jag har hängt online sen 1997 och många med mig som idag är medelålders, så nu får ni nog tänka om lite!

Ja men det var ju inte vi 40-talister som uppfann datorn och internet vilket personen "Det var vi" skrev.
  • Anonym (Haha)
    Anonym (Det var vi) skrev 2015-12-28 16:46:37 följande:

Käre unge man, bara då att du vet. Det var vår generation som uppfann datorn och internet. Vad har din generation uppfunnit?

Vår uppfinningsförmåga är den samma som er när ni var 20 år. Vad uppfann ni som 19-20 åringar ?
  • athanatos
    Anonym (Kvinna 45) skrev 2015-12-28 17:07:03 följande:

Kan inte påstå att vi kom in sent. Jag har hängt online sen 1997 och många med mig som idag är medelålders, så nu får ni nog tänka om lite!

Jo det kan man nog säga, datorer och internet hade funnits rätt länge 1997:)
    Man uppfann grunden till dagens datorer på 50-talet.
  • BCH52

Tim Berners-Lee, Steve Jobs, Bill Gates alla födda 1955

Jobs och Gates startade sina företag när de var lite drygt 20. Berners-Lee skapade koden till www 1990.

Alla de som skapade sociala medier och spel står på deras axlar.

• athanatos
    BCH52 skrev 2015-12-28 17:55:55 följande:

Tim Berners-Lee, Steve Jobs, Bill Gates alla födda 1955

Jobs och Gates startade sina företag när de var lite drygt 20. Berners-Lee skapade koden till www 1990.

Alla de som skapade sociala medier och spel står på deras axlar.

Fast alla dom där kunde surfa vidare på teknologi som redan var uppfunnen.

Grace Hopper född 1906 räknar jag snarare som en av dom som uppfann dagens datorer :)
  • Sea breeze
    athanatos skrev 2015-12-28 17:51:11 följande:

Jo det kan man nog säga, datorer och internet hade funnits rätt länge 1997:)

Man uppfann grunden till dagens datorer på 50-talet.

Jag svarade på frågan om att kunna SURFA, som ts nämnde i sin trådstart och det har man vanligt folk utanför akademiska kretsar kunnat gjort sen 95-96 när de första sökmotorerna värd namnet, kom. Så ja, internet var i sin linda 97!
  • athanatos
    Sea breeze skrev 2015-12-28 20:06:07 följande:
    Jag svarade på frågan om att kunna SURFA, som ts nämnde i sin trådstart och det har man vanligt folk utanför akademiska kretsar kunnat gjort sen 95-96 när de första sökmotorerna värd namnet, kom. Så ja, internet var i sin linda 97!
    Öh nej du har inte svarat något tidigare.
  • Sea breeze
    athanatos skrev 2015-12-28 20:12:55 följande:

Öh nej du har inte svarat något tidigare.

Jodå, som Kvinna 45, c'est moi, anonymiteten trillade visst av.
  • Sedna

Jag gör det inte, men jag konsumerade inte porr i någon form när jag var 20 eller 25 heller. Så det beror inte på att jag skulle vara en tant, vilket jag inte är. It behärskar jag myket väl, tack så mycket!

• Liebling

Det kan vara ett tidigt tecken på demens. Det finns ingen kvinna över 25 som ens tänker på sex. Då är det över och förbi och en normal kvinna utvecklar sundare intressen som knyppling och filateli.

Det kan också vara så att hon har hamnat i dåligt sällskap, t.ex. en ung man i din egen ålder som har lärt henne att man kan googla andra saker än SMHI och Gunde Svan.

Det är i alla fall inte normalt på något vis. Man blir helt enkelt beklämd. Vart är världen på väg?

Svar på tråden Hahaha min tjejs mamma kollar på porr